Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Μερκελ -Σαρκοζυ 9-10-2011

φιλοι μου γεια σας

Δυο μεγαλοι ηγετες ,σημερα συναντηθηκαν και συζητουν σοβαρα θεματα που απασχολουν την Ευρωπαικη Ενωση.Ολα τα παιδια πολλες φορες τσαντιζονται και θυμωνουν με τους γονεις τους.Ετσι καπως ειναι και ο δικες μου  σχεσεις και τα δικα μου συναισθηματα για την Ευρωπη.Εχω παραπονα και βριζω καμια φορα ,επειδη θεωρω τον εαυτο μου πολιτη της Ευρωπης με δκαιωματα,που κανεις δεν μου στερησε ποτε φυσικα.Εχουμε σοβαρα θεματα σαν ευρωπαικη ενωση και εχουμε και πολλους εχθρους.Σημερα οι δυο ηγετες διαμαρτυρηθηκαν γιατι δεν ελυσαν τα θεσμικα προβληματα της Ευρωπης,οπως τους κατηγορουν ,αλλα ουτε οι προηγουμενοι ηγετες τα ειχαν λυσει.Εγω καταλαβα ,οτι αγαπουν και προσεχουν την Ευρωπαικη  Ενωση και οι δυο και προσωπικα με ικανοποιει και με χαροποιει αυτη η φροντιδα της Ευρωπης μας..Εχω διαφορες πολλες με τα ισχυοντα,αλλα δεν πρεπει ολοι να ξεχνουμε ,οτι η Ευρωπαικη ενωση ειναι σε διαρκη πορεια  βελτιωσης και ομογενοποιησης των σχεσεων των λαων ,οι οποιοι διαφερουν σε πολλα θεματα μεταξυ τους, υπαρχει πολυς δρομος που πρεπει, να διανυσουν οι λαοι και οι νεες γεννιες που θα ελθουν να διοικησουν την Ευρωπη μας.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΜΑ
---------------------
Νομιζω το Ελληνικο ζητημα εχει λυθει στις 21 Ιουλιου αυτο ειναι και τιποτα αλλο.Πρεπει να πουμε ευχαριστω στους συνεταιρους μας ,αλλα προπαντος φιλους μας στην Ευρωπαικη ενωση ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,διοτι το χερι βοηθειας το εδωσαν  και μαλιστα πολυ ενωρις.Συναισθηματικοι ειναι παρα πολυ  ΒΛΑΚΕΣ δεν ειναι οι ανθρωποι.Για αλλη μια φορα αποδειξαμε την ανεπαρκεια μας ,αλλα και την βλακειαμας ,μεσα απο πραξεις  αναρμοστες για σοβαρους ανθρωπους.Δεν θα επεκταθω περισσοτερο στα δικα μας σαν πολιτικη,θα πω μονο αυτο που ολοι  λιγο πολυ το σκεπτομαστε.
Τετοιοι που ειμαστε ,αυτοι οι πολιτικοι ας αξιζουν.Δεν πηγαινουν μονοι τους στην βουλη εμεις τους στελνουμε ,επομενως η ευθυνη βαραινει πρωτα εμας τους ιδιους.Δεν ειναι δυνατον να πληρωνουν οι αλλοι λαοι  τα δικα μας κοματοσκυλα μεσα απο τον κοματικο σωληνα.Ο καθε Μανωλης και ο καθε φωτοπουλος η Πρωτοπαπας κ,τ.λ.Αυτα τελειωσαν απαξ δια παντος και καθε κατεργαρης στον παγκο του. Και αυτοι ολοι σπιτακι τους.Ο μη //εργαζομενος μηδε εσθιετω//.

savil 9-10-2011