Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

καλημερα σας 20-10-2011

Φιλοι μου καλημερα σας

Βαρυ και ασηκωτο το κλιμα στην κοινωνια ,ειδικα στις ψυχες μας.
Απογνωση σε πολυ κοσμο.Ποτε στην ζωη μου δεν  εχω νοιωσει τοση απογνωση.Κουραστηκα να γραφω για τους κυβερνωντες.Προχθες ακουσαμε και το προγραμμα του Κ. Πρωθυπουργου για τις τραπεζες.Τι να πω ?τα εχω εδω και πολυ καιρο αναφερει,δεν εχουν νοημα πλεον οι επαναληψεις.Οι τραπεζιτες ειναι εκθετοι απεναντι στις χιλιαδες μετοχους των.Ο θεσμικος παραγων επιβλεψης του συστηματος και ο προηγουμενος του κ.Γκαργκανας,εχουν εκτελεσει πλημελως τα καθηκοντα τους ,επρεπε να εχουν προφυλακισθει ,διοτι δεν προστατεψαν το συστημα,ελεγχεται η συμπεριφορα ολων των Δ.Σ των τραπεζων εδω και μερικα χρονια,απο την στιγμη που αγορασαν κρατικα ομολογα περαν του νομιμου και ασφαλους.Οι τραπεζες λειτουργουν με κανονες ασφαλειας και τα Δ.Σ των τραπεζων και οι καθυλην υπευθυνοι κρατικοι υπευθυνοι{τραπεζα της Ελλαδος} ,τους παραβιασαν πολλες φορες και επι πολλα χρονια σε ενα παρε δωσε με την πολιτικη εξουσια.Αυτα ολα πλεον εχουν τελειωσει και περιμενουμε το μοιραιον,το οποιον μαλλον δεν θα αποφυγουμε.Παντα κρατουσα και κρατω μια (πισινη),για να δωσω χωρο και στο θαυμα.Ναι πιστευω στο θαυμα,δεν ξερω ποιος το φερνει ,αλλα κατι συμπτωσεις με κανουν να το πιστευω.Ξερω αυτη η σκεψη γεννιεται στον ανθρωπο μεσα απο την επθυμια να ζησει και να μην συμβει το μοιραιον,ειναι ενα αντιδοτο στο μοιραιον.Η πιστη σαν θαυμα δεν εχει δεδομενα,η το πιστευεις η δεν το πιστευεις.Ετσι θελω να βλεπω και την αγορα ,μεσα απο ενα θαυμα,αυτη την περιοδο.Δεν θελω να πιστεψω ,οτι αυριο δεν θα υπαρχει,αυριο δεν θα λειτουργει,αυριο θα κλεισει η σοφοκλιτσα μας ,δηθεν για την προστασια του  επενδυτικου κοινου.Το παλευω μεσα μου,διοτι πρωτα ειμαι ανθρωπος και μετα εμπορος.Εμπορος εγινα για να ζησω επαγγελματικα και κατεπεκταση βιολογικα,αλλα ανθρωπος γεννηθηκα  χωρις να το ξερω, ως αλυσιδα της διαιωνισης του ειδους μας.Ο ανθρωπος θα υπαρξει πιστευω και αυριο και μαζυ με αυτον και η πιστη για ενα θαυμα,για την αγορα μας,δεν θελω να πεθανει η //Σοφοκλιτσα μου //,την αγαπησα και την πιστεψα και την αγαπω  και την πιστευω ακομη ,σαν ιδεα,και σαν θεσμο ελπιζω σε ενα θαυμα.Τα υπολοιπα  λογια αυτη την ωρα ειναι περιττα.

savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: