Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ ATHEX. T0P 20 [απο εβδομαδα σε εβδομαδα]


savil  3-9-2011
---------------
Εμπιστευομαι αυτα που γραφω σαν ερευνα,και τα χρησιμοποιω καθημερινα για τις δουλειες μου,.Απο τοτε που δημιουργησα αυτη την σελιδα ,ενα απο τα πρωτα πραγματα που εκανα ,ηταν να δωσω την μελετη μου πανω στην ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Αυτος ειναι ενας ορος δικος μου ,δεν ειναι δανεισμενος απο καμια αλλη αλαλυση στον κοσμο,και φυσικα στηριζεται σε αρχες οπως ο δομικος πληθωρισμος η γενικα η δομη μιας κοινωνιας.Ετσι λοιπον μεσα μου και με την μελετη μου ,εχω σχηματισει την δομικη αναλυση της αγορας  μας[αλλα και ολων των αγορων του πλανητη ] και ενα μερος  της ειχα  αναρτησει για πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα  κατω απο τον τιτλο ας την θυμηθουμε.

790-690-[590]-490-390 (με μια προσαρμογη στο 0 χαριν ευταξιας).

Αυτη ηταν η δομικη αναλυση.Περιμενα  αρκετο χρονικο διαστημα να δω την επαληθευση της και πραγματι ηταν 100% πετυχημενη σαν αποτελεσμα.Βεβαια μεσα απο αυτη την αναλυση ειχε προκυψει το βημα του δεικτη(δικος μου ορος) ,που ηταν 100 μοναδες.Η αναλυση αυτη φυσικα εχει και αλλα επιπεδα τιμων αλλα παντα με βημα 100 μοναδων.Επομενως μετα την προχθεσινη  κινηση στο 398 ,ειχαμε επιβεβαιωση  του επιπεδου 390 ,που σημαινει οτι,αν δεν το διασπασουμε  ισως με μια ακομη προσπαθεια ,τοτε ο επομενος πτωτικος στοχος ειναι το 290 σε πρωτη φαση οπως λεει η θεωρια μου.Φυσικα  αυτες οι κινησεις που ειδατε τελευταια,αλλα και μια βασικη που εχω απο τον Ιουνιο μας οδηγουν στην περιοχη  λιγο πιο κατω απο το 250,ομως τωρα στην αρχη θα στηριχθω στην δικη μου ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ και θα πω σαν στοχο εχουμε καταρχην το[ 297-290].Σας ειχα γραψει οτι κατω απο το 504 τα παντα πλεον θα ηταν αιολα.Δεν μπορουσα να στοιχειοθετησω αιτια και αφορμες,αλλα βλεπω τωρα ,οτι η δομικη αναλυση επειρεαζει τους εμπορους μιας αγορας και οχι οι εμποροι την αναλυση.Ειμαι βεβαιος 100% ,οτι οσο δυνατοι και αν ειναι οι συντελεστες μιας αγορας,οσο δυνατα πορτοφολια και αν εχουν ,δυστυχως δεν διαμορφωνουν αυτοι την αγορα ,αλλα την ακολουθουν μοιραια ειτε ως την δοξα στον ουρανο ----ειτε ως τον θανατο και το τελος,οπως ακριβως τα εντομα ελκονται απο το φως,αλλα η θερμοτητα τα σκοτωνει.Νομιζω δεν πρεπει να πλησιαζουμε τις αγορες πολυ κοντα ,μπορει να σκοτωθουμε(να καουμε),πρεπει να περνουμε αυτο που θελουμε ,αλλα κρατωντας και αποσταση ασφαλειας. .Μπορει να μην την ακολουθουν οι ιδιοι ανθρωποι,και να εχουν παραδωσει την αγορα σε αλλους ,οπως ακριβως ενας αθλητης παραδιδει την σκυταλη  στην σκυταλοδρομια σε ενα αλλο αθλητη.Η μελετη μου φιλοι μου ,αυτη την εποχη δοκιμαζεται και στις ξενες αγορες,οπου απο τον Μα ι ο εχω πει οτι θα δοκιμασθουν ισως ακομη και τα επιπεδα του 2003,ειδικα απο την Γερμανια η οποια τα αγνοησε εντελως ως αγορα το 2009.Υπαρχουν σε ολες τις αγορες ,δομικες εκρεμοτητες στις αγορες και νομιζω εκει βρισκομαστε,στο να ξεκαθαρισει η κατασταση .Ολοι θα διαγωνιστουν μεταξυ του αληθινου και του ψευτικου,ολοι θα διαγωνισθουν στο πραγματικον και στο φανταστικον.Η ζωη και οι αγορες πρεπει να βρουν το πραγματικο,δηλαδη την πραγματικη αξια προβαλλομενη στο μελλον και οχι το επιθυμητο που ειναι κατα 99% φανταστικο,αρα χωρις καμια αξια,μεσα του,δηλαδη μια σχετη φουσκα.
Ειχα γραψει ,οτι αν το ποταμι της αγορας εχει λιγο νερο , τοτε ο ανθρωπος μπορει να παρεμβει και να του αλλαξει την πορεια και το σχημα που γραφει σαν ποταμος.Αυτο μπορει να συμβει ανα πασα στιγμη και το δεχομαι και το πιστευω.Μπορει αυριο το πρωι κατι να συμβει και ολα να αλλαξουν πορεια.Αυτο σαν γνωση μας οδηγει στο συμπερασμα ,να ειμαστε προσεκτικοι,να ενεργουμε με σχεδιο το οποιο εχει αρχη μεση και τελος,αλλα και επαναληψη αν το επιτρεπουν οι συνθηκες.
Δεν θελω να σας κουρασω .αλλο ,ουτε προκειται να γραψω ολη μου την μελετη ,ειναι καποιες χιλιαδες σελιδες,νομιζω ειναι αρκετα για να εχετε και την δικη μου αποψη για την αγορα,ως ερευνα φυσικα και ποτε ως συσταση(προταση) για χρηματιστηριακες πραξεις.

(+)..........490 τιμη στοχος......
---------------------390 εμποδιον
(-)...........290 τιμη στοχος......

savil   3-9-2011 

Δεν υπάρχουν σχόλια: