Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ [μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

φιλοι μου γεια σας

Ολα τα εχουμε ,αυτη η παρωδια δημοπρασια μας έλλειπε.Διαβασατε καπου  για την δημοπρασια του ΟΤΕ σημερα? μου ειπαν οτι θα ανοιξει το χρηματιστηριο  3 η ωρα τα μεσανυχτα ,για  να δουν αν εκλεισε η δημοπρασια η σημερινη .Μα τι καραγκιοζιλικια ειναι αυτα? Σιγα την εταιρια ,1 ευρω θα την πανε η Γερμανοι,σιγα μη σκασω για δαυτον.Τον ειχα ξεχασει σχεδον,αλλα ενα φιλαρακι  κατι μου ζητησε και ασχοληθηκα σημερα και με τον ΟΤΕ .Εργαλειο στα χερια μερικων για να υποστηριξουν δηθεν την ανοιξη  που ερχεται στην αγορα και στην οικονομια μετα το ΝΤΗΛ  [ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΛΑΤΣΗ-ΑΡΑΠΗ].
Εγω μαζευω φουλ μετοχες αυτων των δυο τραπεζων,θελω να τις κανω στρωμα ετσι να κοιμουμαι ,πανω στον ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΤΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡΑΠΗ],αν και τον τελευταιο τον φοβαμαι,για να ειμαι αληθης  με τον εαυτο μου ,δεν ειναι δυνατον να κοιμασαι πανω σε αραπη και να αισθανεσαι καλα.(χιουμορ),φυσικα ειναι ολο αυτο.Μακαρι να παει καλα η δουλεια που ξερεις στο μελλον μπορει να συνεργαστω μαζ τους ,θα εχουν αναγκη απο καποιο κλητηρα , ελπιζω.
Η αγορα εκανε τα δικα της σημερα φιλοι μου ,ειχε απο ολα,και πανω και κατω ,αυριο θα δουμε την προθεση  των πολλων και ποια θα ειναι η συνεχεια.Νομιζω ολα ειναι ενα καλο σχεδιο  το οποιον μετα την σημερινη ημερα θα μελετησω και το βραδυ θα σας πω  την γνωμη μου.Εμεις εχουμε σημειον  τεστ ,δεν ειχαμε σημερα διασπαση,πλησιασε αρκετα ο δεικτης ,αλλα κατι επαθε και οπισθοχωρησε προς το 386,και αν δεν βαζανε τα δυνατα τους στην στημενη δημοπρασια ,θα εμενε με κοκκινο προσημο.Παρα ταυτα,  αυτο που εγραψε το ταμπλο μετραει και με βαση αυτο θα κανω το βραδυ την αναλυση μου.

γεια σας  καλο απογευμα και καλη ξεκουραση.

savil  1-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: