Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΝ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ[μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

φιλοι μου γεια σας
Τελος και αυτη η εβδομαδα.Ελπιζω να μη γινει οτι και την προηγουμενη το Σαββατοκυριακο,αν και πολλοι θα το θελατε.Ειχα μια πληροφορια σημερα,οτι παρα πολλοι αγοραζαν σημερα,  περιμενοντας ενα νεο ντηλ το Σαββατοκυριακο,ευχομαι να σας βγει,αλλα καλο θα ειναι να γινετε πιο πολυ οργανωτικοι ,μεθοδικοι,και οχι να στηριζεσθε σε μια θεα τυχη.Παρα ταυτα ομως ,σας ευχομαι καλη τυχη.Η αγορα σημερα συμφωνα με τα δικα μου ματια ,δημιουργουσε τους αυριανους πωλητες στο 300 και κατω.Οπως και να το κανουμε ,δεν υπαρχουν ευκολα πωλητες απο εδω και κατω,διοτι οι τιμες αυτες δηλαδη απο εδω και κατω ,ηταν τιμες της δραχμηςκαι πριν πολλα χρονια και δεν εχουν καμια επαφη με την συμερινη πραγματικοτητα.Ετσι λοιπον οι διοικουντες (χρηματικα ισχυροι) την αγορα ,πωλουν αργα και σταθερα στα επιπεδα που βρισκομαστε  για να φτιαξουν πωλητες  για χαμηλοτερα επιπεδα,στο κατω κατω της γραφης ,κανεις δεν βιαζεται να χασει.Αυτο πιστευω εγω,και επειδη εχω μια σχετικη εικονα των αγοραστων του σημερα.Αγορα ειναι αυτη και ποτε κανεις δεν μπορει να ειναι βεβαιος ,για  ο,τι γραφει η σκεπτεται,ομως εγω απλα αυτο σκεπτομαι ,διοτι αληθεια δεν βρισκω τον λογο να αγορασωκαι ας ειναι χωμα οι τιμες .Δεν υπηρξα ποτε οπαδος των φθηνων αγορων ,ξερω αυτες ειναι ο ταφος των μικρων,αλλα αυτο πιστευω εγω ,η πραγματικοτητα ομως μπορει να ειναι αλλη,δεν διεκδικω το αλαθητο,αλλα ας πουμε το γνωστικο,ναι αυτο το διεκδικω ,διοτι δεν ειμαι  εμπορος του τζογου,αλλα των αξιων,οπως αυτες διαμορφονωνται συμφωνα με τις δικες μου μετρησεις.Ομως για να σας δωσω και μερικα αλλα στοιχεια ,νομιζω θα κοκκινισει ο πλανητης απο το κοκκινο των μετοχων παγκοσμια,φυσικα εμεις δεν εχουμε τι αλλο να κανουμε, παρα να απλωνουμε το χερι για δανεικα,και φυσικα με φατσα καρτα αυτη την εικονα,θα πρεπει να ελπιζουμε και σε ανασταση της αγορας?τι ανασταση?Νεκρανασταση θα ελεγα καλυτερα.Τελος παντων σας ευχομαι να περασετε ενα πολυ ομορφο Σαββατοκυριακο,να ξεκουρασθειτε και να σκεπτεσθε και τους γονεις σας και να τους επισκεπτεσθε  τα Σαββατοκυριακα.Πιστεψτε με θα αποκτησετε πολλες δυναμεις,και η ψυχη σας θα ηρεμησει,διοτι ο γονιος μονο αγαπη εκπεμπει για τα παιδια του.

savil  2-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: