Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΤΕ [5-8-2011]

Δεν πιστευουν τα ματια μου  ,διαβαζοντας αυτη την αναλυση  δια την ΕΤΕ στις 5-8-2011.
Ειναι φοβερο  να συμβαινει και σημερα  το ιδιο[ΙΔΙΑ ΚΙΝΗΣΗ] ,οπως και στις 5-8-2011
========================================



savil 5-8-2011

Φιλοι μου γεια σας
αποφασΙσα να σας ανακοινωσω μερικες αναλυσεις μου πανω σε διαφορες μετοχες.Μια απο αυτες ειναι και η  ΕΤΕ.
Η μετοχη αυτη πλεον  συμφωνα  με τις αναλυσεις μου ,μας δινει δυο τιμες στοχου 
1η τιμη στοχου το 3.45 ευρω
2η τιμη στοχου το  2,82
Θα σας δωσω την μελετη μου με βαση την πρωτη τιμη ως στοχο την πιο καλη ας πουμε.Δεν μπορω να δικαιολογησω την αιτια με λογια που η μετοχη θα παει εκει .Αν ειναι σωστη η μελετη μου, ισως να υπαρξει αυξηση κεφαλαιου ,ισως να εχει κακα αποτελεσματα εξαμηνου,ισως η ζημια απο τα Ομολογα ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ,υψους 9 δις ευρω.Επισης αυτο που σας γραφω δεν εχει να κανει με την πραγματικη αξια της εταιριας ,η οποια σας πληροφορω ειναι πολυ μεγαλη κα αδικειται η εταιρια και οι μετοχοι της,αλλα η αγορα τοσο πληρωνει,και οποιος θελει αυριο το πρωι που θα ειναι ανοιχτη η αγορα μπορει να παει να αγορασει μετοχες με 4,23 ευρω που εκλεισε σημερα,και οχι με 10 που πιθανον ειναι η αξια της,ομως η πραγματικοτητα ειναι αυτη που γραφει το ταμπλο καθε μερα.
Η μετοχη με την απωλεια του 4,61 προσφατα μπηκε σε ενα  νεο οικονομικο κυκλο τιμων.Σημερα μαλιστα αγγιξε σχεδον το κεντρο αυτου του κυκλου που ειναι στο 4,03 .κατω απο  το 4,03 ειναι ακριβως   το 3,74 και ειναι το συμμετρικο σημειον του 4,32 που σημερα δυσκολευτηκε να υπερβει.

=========4,61 τιμη στοχος

----4,32 εμποδιον

=========4.03 κεντρο του κυκλου[εμοδιον-σημειον ισορροπιας]

-----3,74 εμποδιο

=========3,45 τιμη στοχος

η κινηση της μετοχης ειναι προς ενα εμποδιο  με σκοπο την διασπαση,αν τα καταφερει κινειται προς το επομενο με τον ιδιο σκοπο,αν αποτυχει επιστρεφει  προς το προηγουμενο με τον ιδιο σκοπο να το διασπασει αντιθετα.

ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΤΕ με βαση τις μελετες μου.Φυσικα τα γραπτα μου δεν ειναι συσταση η προτροπη δια χρηματιστηριακες πραξεις,εχουν εκπαιδευτικο χαρακτηρα και αφοορουν μονο εμενα.

5-8-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: