Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

S&P 500 IDEX-techniki analysis 20-7-2011

[Της Κυριακης χαρα και της Δευτερας λυπη].Ετσι με εμαθε να σκεπτομαι ο πατερας μου ,οταν ήθελε να μου  δειξει οτι ενα ζευγαρι  παπουτσια  που αγορασα  μονος μου, δεν ηταν καλης ποιοτητας.Δηλαδη ,θα τα χαρω απο την Κυριακη που τα αγορασα ,ως την Δευτερα ,διοτι μετα θα χαλασουν και δεν θα μπορω να τα φοραω.Μου εμεινε απο τοτε που ήμουν παιδακι λιγο πριν την εφηβεία,και επερνα τα πρωτα μαθηματα πανω στο εμποριο.
Αυτο θυμηθηκα δια να σας γραψω σημερα,κοιταζοντας  χθες τον φιλο μου τον S&P 500  στο ταμπλο.Δηλαδη  θα χαλασει αυτη η ωραια εικονα που  βλεπαμε χθες.

=======================1314
η φωλια της πτωσης (αδιαφορη περιοχη)

========================1309
(-) αρχη της πτωσης

Δεν εχω καμια αμφιβολια,τα χαρτια μου δειχνουν  μεγαλη  πτωση ,και αυτες οι ανοδικες κινησεις ειναι κινησεις φοβου ,δια να γλυτωσουν απο το τσουναμι που ερχεται,ψαχνουν μηπως βρουν καμια κορυφη να σωθουν.Η μεγαλη ανοδος σε μια αγορα ,την στιγμη που θα ξεκινησει ,γεννα και το  εχθρο  της, που θα την σκοτωσει,και τωρα ο εχθρος εχει πλησιασει παρα πολυ κοντα.

savil 20-7-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: