Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ιστορια

φιλοι μου  καλημερα και απο εμενα

Κατι μου θυμιζει τουτη η ιστορια η σημεριη της αγοραςΘα σας θυμισω κατι που εγινε περσυ μεταξυ  Ιουνιου και Αυγουστου  δηλαδη το 2010.
Περσυ λοιπον  ο δεικτης εκανε εκεινη την μεγαλη πτωση , εχασε και το 700 και  σταματησε στο 655.Τοτε λοιπον γυρισε ανοδικα και  πηγε ως το 764 περιπου 100 μοναδες επανω.Ενθουσιασμος και κακο θυμαμαι και εγω το ιδιο,οποτε κανει μια τουμπα και απο το 764 ερχεται παρακαλω στο 663,δηλαδη σε δυπλο πυθμενα.Νεα συναισθηματα απαγοητευσης τουτη την φορα  και εγω το ιδιο ,οποτε σιγα σιγα απο το 663 αρχας Ιουλιου κανει ενα γυρισμα και φθασαμε παρακαλω στο 885 αν θυμαμαι καλα στις 8 Αυγουστου.Ειδατε λοιπον την εναλλαγη την περσυνη ,μην την αποκλειεται ουτε τωρα,δεν λεω θα γινει το ιδιο,απλα Ιστορια διαβαζω,και επειδη ο κοσμος λεει η Ιστορια επαναλαμβανεται ,λεω εγω ,μηπως? Εσεις θα κουμανταρετε καλα τις σκεψεις σας, σαν καλοι εμποροι που εισθε και στο μυαλο σας θα ειναι τα παντα.Ποτε και κανεις δεν ξερει τι θα γινει αυριο.Ολοι  με  //ΕΑΝ// δουλευουμε,διοτι ετσι ειναι το σωστο και το λογικο.

και παλι καλημερα σας και καλη επιτυχια

savil 29-7-2011

δια την ορθοτητα τν γραφομενων μπορειτε να συμβουλευθειτε το αρχειο απο μια πλατφορμα.   

Δεν υπάρχουν σχόλια: