Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

μια ματια στο κλεισιμο της αγορας8-7-2011[Χρηματιστηριο αξιων Αθηνων]

Φιλοι μας ,τελος της εβδομαδας,Παρασκευη σημερα και παμε ταμειο να πληρωθουμε,οσοι δουλεψαμε.Οι ημερες ειναι υπουλες ,διοτι  μια εστω και σκοπιμη ειδησεογραφια κακη,μπορει να σε στειλει στον αλλο κοσμο.Τα φαινομενα απατουν ,-πολλες φορες-, αυτο παντα να το εχετε  σαν αξιωμα.Ειμαστε οπως  ολα δειχνουν σε πτωτικη πορεια .Ακομη και το σημερινο κλεισιμο το επιβεβαιωνει  .Ακομη και τα τρια τελευταια κλεισιματα αυτο δειχνουν,ομως παρα ταυτα  μια νεα εισοδος εχει μεγαλο ρισκο.Φυσικα οσοι ειναι με θεση σορτ κανενα προβλημα ,εχουν γραψει τα κερδη τους και μπραβο τους,δεν υπαρχει βιασυνη να κλεισουν,οτι και να γινει με κερδος θα βγουν,η , στην χειροτερη χωρις κερδος.Τα νεα ανοιγματα θεσεων ομως ειναι -ΜΑΥΡΟ-ΑΣΠΡΟ-  δηλαδη 50%-50% .προσωπικα την ζωη μου ποτε δεν επαιξα πενηντα -πανηντα,και ουτε τωρα την δουλεια μου την παιζω στην ρουλετα.Υπαρχουν τα ειδικα σημεια που κανουμε εισοδους  ειναι σαν τις στασεις επιβιβασης και αποβιβασης,[ειτε σορτ ειτε λονκ]. Τωρα δεν εχουμε τετοια  ΣΤΑΣΗ,θα εχουμε ομως τις προσεχεις  ημερες,γιαυτο υπομονη και φρονιμα, η (νουσιμα),οπως λεμε εμεις εδω στην ΚΥΠΡΟ ,αν και εγω ειμαι ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΟΣ.

Να εισθε καλα.καλο τριημερο (σχεδον),να περασετε ομορφα με τα δικα σας ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ προσωπα,αν κατι σας απασχολει γραψτε μου  ,ισως μπορεσω να σας βοηθησω.Εχω μεινει σχεδον μονος μου ,ολοι πανε διακοπες,αλλα εγω θα παρω βραβειο βλακειας απο το ταμπλο με την αδυναμια που του εχω.


γεια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: