Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

μια ματια στο ανοιγμα της αγορας[Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων] 18-7-2011

φιλοι μας γεια σας μετ'εμποδιων η επικοινωνια  μας,αλλα δεν παυει να ειναι εικοινωνια.Η αγορα με τετοιο ογκο δεν ειναι πτωτικη,εως αυτη την στιγμη.Ο ογκος σαν κριτηριο δεν μας δινει  δυνατη πτωτικη πορεια.Προσωπικα θα ηθελα μερικα χαρτια πιο κατω ,αλλα δεν μου κανουν το χατηρι.Δεν βρισκω κατι το μεπτον ,σας εχω δωσει το 504 ως σημειον  του κυκλου και διαμετρος αυτου.Ειναι πολυ δυνατο σημειον τεχνικα,ισως δεν εχει δειξει  ακομη την σημασια του.Ευχομαι να δω στην  ΔΕΗ στο στο 8.6 θατρελαθω απο την χαρα μου  οπως και μερικα αλλα χαρτακια ,τα ξερετε τα εχω γραψει πολλες φορες.Ειμαστε σε αγορες σε επιλεγμενα χαρτια και με επιστημονικο τροπο.Οι αγορες δεν ειναι σημειον αυτη την εποχη ,αλλα ζωνη .Στην καθοδο αγοραζουμε ελαχιστα και στο γυρισμα φορτωνουμε,αν φυσικα μπορουμε να το διακρινουμε.
Αυτα προς το παρον .Απεχω απο τς τραπεζες,αν και μια ξεχασμενη εντολη μου στην Αλφα εγινε,χωρις να προλαβω να διορθωσω τιμη.Ειναι η μονη που εχει δια εμενα καποιο ενδιαφερον ,αλλα με ηυξημενο κινδυνο και θελει πολυ προσοχη ,τεραστια προσοχη,ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΤΟΠ ΛΟΣ παντοτε σαν ασφαλεια μας.

στο επανεπικοινωνειν

savil


Δεν υπάρχουν σχόλια: