Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

απο εβδομαδα σε εβδομαδα ΕΤΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 1ον Μερος 16/7/2011/

Εγω θα αναλυσω την τραπεζα σε εβδομαδιαια βαση,πιεζοντας τον εαυτο μου να μην βγουν πραγματα απο μεσα μου ,αν και με πιεζουν πολυ και  ειναι ετοιμα στην ακρη του μυαλου μου να γραφτουν.Ομως θα σταθω μονο στο τεχνικο κοματι και τιποτα αλλο.Τα ακουω και εγω και τα διαβαζω και εγω αυτα που εχετε στο μυαλο σας και διαβαζετε και αλλου,ομως εγω θα αρκεσθω μονο  οτι λενε τα χαρτια μου.Ετσι λοιπον ,αφου η ΕΤΕ εχασε οριστικα το 5,37  το κατω σημειον του νεου κυκλου που καλειται να  ταξιδεψει ειναι  για την ωρα  το 2,36 ευρω.Δεν ξερω για πιο λογο μπορει να παει εκει,νομιζω θα εχει σχεσει με τυχον αυξηση κεφαλαιου η ντηλ με μετοχες ανεξαρτητως αλλων λεπτομερειων.Αυξηση του αριθμου των μετοχων ισοδυναμει με μειωση της χρηματιστηριακης τιμης.Φυσικα αν προστεθουν  ιδια κεφαλαια χωρις αυξηση του αριθμου των μετοχων ,τοτε η μετοχη πολυ πιθανον να γυρισει ανοδικα.Συμπερασμα= με οριστικο χασιμο της τιμης 5,37 η μετοχη βαδιζει προς νεα χαμηλα.Αυτο το ταξιδι προς το 2,36 ειμαι αναγκασμενος λογω συνθηκων που επικρατουν να το χωρισω σε δυο μερη.Ετσι το πρωτο  περιλαμβανει το κοματι απο το  τμημα.....4,62 .....3.11.Ειναι ενας ενδιαμεσος κυκλος που φαινεται να προσδιοριζει τα ακρα της κινησης .
---------4,62εμποδιον ανω

κεντρον......3,86
----------3,11 εμποδιον κατω
αυτος ειναι ο βασκος σκελετος του Α τμηματος προς το 2.36.Δεν θα σας ηταν χρησιμο και πολυ  αυτο αν δεν σας γραψω  τα ενδιαμεσα σημεια.Φυσικα θα σας τα γραψω ,αλλα αυριο που θα σας γραψω την ημερησια αναλυση.Σημερα σας εγραψα την εβδομαδιαια αναλυση με βαση την συμπεριφορα  στο ταμπλο.Βεβαια και με την δομικη αναλυση που χρησιμοποιουμε εμεις δεν εχουμε διαφορες ,μαλιστα εκει εχουμε στοιχεια  πιο προσφατα ,και μας δινει και η δομικη ενα νεο κυκλο απο το 4,53........εις το 2,27βλεππετε λοιπον και εδω  οι δρομοι οδηγουν κατω απο το 3,11 ευρω.Πρεπει να ξερουμε επισης οτι.πολλα  πραγματα γινονται αμεσα,αλλα υπαρχει το ενδεχομενο να καθυστερησουν, η και να αναβληθουν .προσωρινα η μονιμα,θα δειξει η ιδια η χρηματιστηριακη ζωη της μετοχης.Εμεις θα την παρακολουθουμε και καθε μερα και καθε ωρα ,ετσι για να την αποκαθηλωσουμε απο το υψος, που δεν της ανηκει στις επιλογες των ανθρωπων,αλλα μακαρι να κανουμε λαθος, και η κοματικη διοικηση  να αλλαξει ροτα μαζυ με τους εντολεις της.Ο λατσισμος στην οικονομικη ζωη της χωρας πρεπει να καταδικαστει και να ξεριζωθει,και οχι να θωπευεται απο νυν και πρωιν υπουργους οικονομικων.

savil  16-7-2011


Δεν υπάρχουν σχόλια: