Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

HPQ - Hewlett Packard Co Τιμή μετοχής - CNNMoney.com 5/6/2011

HPQ - Hewlett Packard Co Τιμή μετοχής - CNNMoney.com: "–


 Ευρισκομαι αυτη την στγμη μπροστα στν υπολογιστη μου.Ο υπολογιστης μου ειναι  της εταιριας που αναλυω και δεν εχω κανενα προβλημα απο την ποιοτητα του.Ειμαι ευχαριστημενος πολυ θα ελεγα.Ομως αυτη την στιγμη αναλυω και την εταιρια  που Βλεπετε στον τιτλο ,δηλαδη την εταιρια  της οποιας ειμαι πελατης.Βλεπω οτι χρηματιστηριακα η εταιρια εχει  μεινει πολυ πισω .Αληθεια τι φταει? Η  μετοχη της λογικα επρεπε να ειναι υψηλοτερα απο τα 50 δολαρια.Κατι φταιει και εχει μεινει τοσο πολυ πισω η εταιρια,η κατι συμβαινει στην εταιρια που εμεις οι απλοι επενδυτες δεν γνωριζουμε.Εγω με μια πρωτη ματια λεω οτι η εταιρια εχει πολυ μεγαλο αριθμο μετοχων και στην αγορα υπαρχει αυξημενη προσφορα,που δεν αφηνει την εταιρια να  προχωρησει ανοδικα.Αυτο ειναι το ευκολο να πει καποιος αναλυτης,το δυσκολο ειναι να βρει κρυμενα μυστικα που υπαρχουν σημερα για το μελλον που ερχεται.Πιστευω οτι η εταιρια εχει καπου ενα προβλημα επεκτασης και ανανεωσης προ ι οντων και υπηρεσιων.Θελει επανασχεδιασμο του τι παραγει ,τι προσφερει,και ποσο αναγκη τα εχει αυτα ο κοσμος,φυσικα λαμβανοντας υποψιν και το κοστος.Εγω σημερα σαν ενας πελατης θα αγοραζα απο την εταιρια εναν υπογιστη ,αλλα τιποτα αλλο.Μηπως λοιπον η εταιρια εχει αυτο το προβλημα?μηπως παραγει ακριβα και αχρηστα πραγματα,οποτε πρεπει να ανανεωσει τον σχεδιασμο της και των σχεδιασμο των προ ι οντων της.Και κατι τελευταιο,μηπως ηλθε η ωρα να ενωσει τις δυναμεις της και με καποια αλλη εταιρια,που θα συμπληρωνει τα κενα της?
 Σαν συμπερασμα θα ελεγα εγω ενας απλος πελατης της εταιριας και φιλος της εταιριας ,πρεπει να κανει μερικες αλλαγες οπως.

 -μεγαλη μειωση του αριθμου των μετοχων [ρεβερς σπλιτ]
-παραγωγη νεων ανταγωνιστικων προ ι οντων και υπηρεσιων
-συνενωση με αλλη μεγαλη εταιρια του κλαδου  συπληρωματικα

 savil
αυτα που γραφω ειναι ερευνα,και δεν ειναι συσταση για χρηματιστηριακες πραξεις η επενδυτικους σχεδιασμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: