Κυριακή 8 Μαΐου 2011

DAX(r)-linie -savil

Θελω να ευχαριστησω,ολους τους φιλους μου στην Γερμανια,Αυστρια,Βελγιο.Περασαμε μαζυ 4 μηνες με παρα πολυ ωραιες αναλυσεις και με πριβε παρακολουθηση.Σας ευχαριστω παρα πολυ,δεν σας ξεχνω ,σας σκεπτομαι συνεχεια.Μπορει να μην γραφω τωρα στηνΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, διοτι δεν ξερω εγω προσωπικα Γερμανικα, και ειμαι και πολυ απασχολημενος στην χωρα μου.Ειμαι και θα ειμαι στην διαθεση σας για οτι νομιζετε πως σας ειμαι χρησιμος.Φυσικα δεν θελω χρηματα για τις συμβουλες μου.Ειμαι στην διαθεση σας σαν ενας καλος φιλος σας ,διοτι και εσεις υπηρξατε  //ΚΥΡΙΟΙ// στην συμπεριφορα σας και περασαμε  πολλες ευχαριστες στιγμες μαζυ.Σας ευχαριστω και παλι και σημερα το βραδυ στις 22.00 θα εχετε μια αναλυση του φιλου μας του [ DAX(R)],οπως τον ειχαμε βαπτισει .Ειναι αληθεια του μιλουσαμε και μας απαντουσε ,αλλα το ιδιο κανει και τωρα,ο  dax παντα θα ειναι φιλος μας και καλος μαλιστα.Γραψτε μου ο,τι σας απασχολει και εγω θα βρω τροπο να σας απαντησω.

 σας ευχαριστω πολυ

 με αγαπη και σεβασμο

 savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: