Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΒΩΒΟΣ--------Χρηματιστήριο Αθηνών

Χρηματιστήριο Αθηνών: "


 (α)
Πολυ δυνατα κερδη φιλοι μου εδωσε το λογιστηριο της εταιριας.κερδη που σε αλλλες εποχες θα οδηγουσαν την μετοχη κοντα στα 10 ευρω.Ομως τα κερδη αυτα ειναι απο αναπροσαρμογη παγιων,δηλαδη των ακινητων της εταιριας.Το δεχομαι ειναι αξιοπιστα και ειναι ετσι οπως μας τα λετε,ομως και εσεις πρεπει να μας πειτε γιατι τα ιδια ακινητα τα υποτιμησατε τοσο πολυ στην προηγουμενη χρηση.Η διαφορα δεν ειναι  μικρη ειναι τεραστια.Πρεπει να μας εξηγησετε πιστικα ποτε λεγατε αληθεια,οταν τα υποτιμουσατε? η τωρα που τα  υπερτιμησατε.?εγω ποσωπικα δεν ξερω,αλλα κυροι της εταιριας μονοι σας βγαλατε τα ματια σας,εσεις μας κανατε δυσπιστους,και μην ξεχνατε η συμπεριφορα σας αυτη (εκλεισε)σπιτια κυριοι της εταιριας.Εγω τι να πω ?προσωπικα μου εχετε κλωνισει την εμπιστοσυνη με αυτα που κανατε.Φυσικα εγω προσωπικα καταλαβαινω και αλλα πραγματα,που δεν μπορω να γραψω,αλλα κυριοι παντα τα κερδη φορολογουνται,η δεν εχουμε οποτε και η αποτιμηση παίρνει μια αλλη πορεια,και μετοχη μια αλλη τιμη.
 φροντιστε να επαναφερετε την αξιοπιστια διοτι αυτο ειναι σημερα το ζητουμενο.Με τα συνεχη δελτια τυπου και νεες αποτιμσεις των ακινητων προς τα επανω,[οταν πεφτουν και τα εσοδα],καταλαβενετε δεν μας δινετε με πιστικο τροπο την πραγματικοτητα,κατι που θελει η αγορα.

(β)

 τι γινετε με την αυξηση κεφαλαιου?ειναι μουσατη για να αποφυγετε την επιτηρηση που οδηγει σε σκοτεινα μονοματια η
 ειναι πραγματικα προγραμματισμενη?Αν πραγματικα εισθε αποφασισμενοι να κανετε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου// ΒΓΗΤΕ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ // ΔΗΛΑΔΗΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ  του δ.σ προς την Γενικη Συνελευση.Ετσι θα αποκαστησετε την χαμενη μας εμπιστοσυνη Κυριοι της εταιριας.Ετσι ξερω εγω οτι πρεπει να κανουν οι Λεβεντες απο τα ΦΙΛΙΑΤΡΑ.  Μεσσηνιας.καταλαβενετε ,οτι ειμαι φιλος της εταιριας,αλλα εχθρος απο τοτε που μου κλωνισατε την εμπιστοσυνη με τα [ηξεις -αφηξεις....ουκ εν πολεμω θνηξεις].
 Ξεκαθαριστε τωρα αμεσα τις λεπτομερειες της αυξησης του μετοχικου κεφαλαιου,αν υπαρχει τετοιο θεμα.

 η ομαδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: