Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ο ΛΟΦΟΣ ΤΗΣ ΠΝΥΚΑΣ

Φιλοι μου χθες βραδυ,μερικοι φιλοι μου με εφεραν ενα χρονο σχεδον πισω.ομαδικα άρχισαν να γραφουν απο μονοι τους στα σχολια και φυσικα συμμετείχα και εγω,αλλα λιγο.Μου αρεσε  αρκετα και υποσχεθηκα στους φιλους θα το προγραμματισουμε και θα το επαναλαβουμε.
ετσι λοιπον η ωρα 10.00 το βραδυ Το μπλοκ θα ανεβαζει ενα θεμα ,το οποιο σημερα το βαζω εγω ,αλλα μπορειτε να προτεινετε και εσεις οτι θελετε.Επισης ανεξαρτητα τι θεμα εβαλα εγω ,εσεις μπορειτε να το αλλαξετε και να κανετε διαλογο για οτι θεμα θελετε,ακομα και περισσοτερα του ενος,

ο τιτλος θα ειναι // ο λοφος της Πνύκας//  και μεσα απο τα σχολια θα γραφετε οτι θελετε .Ισως αργοτερα να το βελτιωσουμε πιο πολυ στην επκοινωνια και τον τροπο,αλλα ας ξεκινησουμε με τα σχολια και στην πορεια βλεπουμε,οτι χρειαζετε αλλαγη θα το κανουμε.

Λοιπον σας καλω απο τωρα για το βραδυ να ξεκινησουμε με θεμα την ΙΝΤΡΑΛΟΤ, ετσι το ειπα επειδη σημερα πηγε φουντο,ομως μπορειτε οπως σας ειπα να το αλλαξετε.Εσεις θα μιλατε και θα γραφετε μεταξυ σας ,χωρις συντονισμο  απο εμενα,και εγω θα συμμετεχω σαν να ειμαι ενας απο εσας,οχι δηθεν συντονιστης και βλακιες,καντε εσεις συντονισμο αν θελετε η οριστε μεταξυ σας αν θελετε συντονιστη,εγω δεν θελω να συντονιζω κανεναν,ειμαστε ολοι ισοι μεταξυ μας με κοινα ονειρα.
αν εχετε προτασεις γραψτε μου (η) τα λεμε το βραδυ στις 10.00.

η συζητηση θα κραταει οση ωρα θελετε,ακομη και ως το πρωι ,δεν υπαρχει προβλημα με ωραρια κ.τ.λ

απλα την αλλη μερα το πρωι οτι ειπαμε το βραδυ θα το σβυσει η πρωινη βαρδυα,δεν θα μενει στο μπλοκ,δεν εχει νοημα να μενει

ο  λοφος της πνυκας

Δεν υπάρχουν σχόλια: