Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

μια ματια στο ανοιγμα της αγορας 26.5.2011

φιλοι μου και μαθητες μου σε ολο τον πλανητη καλημερα σας

 σας ευχαριστω πολυ για τα τοσο θερμα μηνυματα σας,αυτα μου γραφετε και μου λετε,και με κανετε και ξενυχτω για να σας γραφω τα παντα που ενδιαφερουν  σημερα τις αγορες,Θα συνεχισω οπως με προτρεπετε να κανω,θελω να σας ειμαι χρησιμος και οχι πνευματωδης και αρεστος,θελω να ειναι ωφελιμες για τα οικονομικα σας οι μελετες μου οι οποιες βγαινον μεσα απο την ερευνα μου ,ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΟΥ ,ναι ειναι το συστημα  μου και η διατριβη μου ,που καθε μερα  δεν εχουμε προβλημα να εκτεθουμε γραφοντας για

EUR/USD

DAX

S&P 500

FTSE TOP 20 την πατριδα μου την Ελλαδα μου ,αυτη με γεννησε και σε αυτη ανηκω ψυχη και σωμα,μαζυ με την Κυπρο μου.
==============================================================
θα γραφουμε και θα λεμε αυτο που πιστευουμε χωρις φοβο και παθος,αλλα ποτε πολιτικες σκοπιμοτητες η ψεματα,
===================================================================

 το προφιλ της ημερας
----------------------------
 εφτασε ο δεικτης σχεδον το 590 το γνωστο μας [790-690-590-..........]και εκει δεν προχωρησαν οι δυνατοι την αγορα πιο πανω την στταματησαν.

 εγω ετσι για σημερα μονο  και αυτο με προσοχη λεω οτι το 584 ειναι το κλειδι της κινησης.με τιμες κατω απο αυτο θα συνεχισουμε καθοδικα με τιμες πανω απο αυτο  εχουμε ελπιδες για ανοδο .Οπτικα θα λεγαμε ισχυει αυτο

(+) θα παμε ανοδικα προς 590......600.....618
 =========================================584
(-) κινηση προς 575......566.............520

 αυτα προς το παρον καλημερα σας

 η ομαδα(savil)

 αυτα που γραφουμε δεν ειναι προταση για χρηματιστηριακες πραξεις η επενδυτικους σχεδιασμους,αφορουν την σελιδα και τους μαθητες μας  και ειναι για εκπαιδευτικους σκοπους και μονο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: