Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

λιγο πριν το ανοιγμα
-------------------------

 φιλοι μου σε ολο τον πλανητη καλημερα σας.
 Σας ευχαριστω ολους για τα μηνυματα σας και το ενδιαφερον σας.Τι να κανουμε δεν ειμαστε απο σιδερο,αλλα και ετσι να ηταν και αυτο εχει την φθορα του,πολυ δε περισσοτερο ο ανθρωπος.Παρα πολυ κουραστικη και επικινδυνη η δουλεια μου εδω και πολλα χρονια σε μια καρεκλα πολλες ωρες.Υπηρξαν συνεπειες  ,επομενως πλεον θα πρεπει να ακολουθησω τις συμβουλες ειδικων για την υγεια μου,οπως και εσεις τις συμβουλες ειδικων για την δουλεια σας,οπου νομιζετε οτι εχετε κενα.Ευχαριστω τους καλους μου συνεργατες,που επαξια με αντικατεστησαν τις ημερες που απουσιαζα.Σας ευχομαι μεσα απο την καρδια μου να εχετε και να εχει ολος ο κοσμος  ενα //ΚΑΛΟ-ΠΑΣΧΑ//και να τελειωσει η  περιοδος των παθων για ολους τους ανθρωπους.
=======================================================
 Η αγορα εχει δημιουργησει οπτικα τουλαχιστον μια εικονα ,οτι εχει ανοδικη προοπτικη.Φυσικα η οπτικη εικονα ,απο την πραξη εχει τεραστια διαφορα,και βεβαια αυτο θα μας το δωσει η συνεδρία σημερα και τις επομενες ημερες. Με περασμα πανω απο το 727 εδραιωνεται η ανοδικη προοπτικη .Παντα πρεπει να προσεχουμε τις κινησειςμας.Ειμαστε μεγαλο χρονικο διαστημα στην περιοχη σχεδον ενα χρονο, ειναι μια μεγαλη συσσωρευση στην περιοχη και η οποια καποια στιγμη θα εχει την διασπαση   της.Ολοι οι ανθρωποι περιμενουν,αλλα και οι αγορες το ιδιο και εμεις το ιδιο.
Καλη σας ημερα και να εισθε ολοι καλα

savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: