Τρίτη 19 Απριλίου 2011

μια ματια στο κλεισιμο 19-4-11

Φιλοι μου
 μου αρεσε αυτο που ειχαν γραψει οι συνεργατες μου (μια ματια στο κλεισιμο σαν τιτλο) και θα το χρησιμοποιω και εγω.Η αγορα παρεμεινε μεσα στο στενο καναλι που σας ανεφερα χθες  [637.......654].Εδω νομιζω κοντα θα κλεισουμε σαν εβδομαδα,δεν εχει σημασια λιγο επανω η λιγο κατω,γενικα η αγορα ηρεμει ,οπως και οι ψυχες των ανθρωπων αυτη την εβδομαδα.Μενει μια ημερα και η πεμτη  που νομιζω ειναι ημιαργία.Πολλες μετοχες αγγιζουν χαμηλα προσφατα ,αλλα και του 2009.Το καταλαβαινω δημιουργειται μια αγοραστικη προδιαθεση,αλλα αυτο ειναι επικινδυνο.Παντα να θυμασθε οτι θα εχουμε μεγαλες τροποποιησεις  στο χρηματιστηριο.Δε ξερω τι θα αποφασισθει τελικα,αλλα ολα θα εχουν μια νεα αφετηρια ,τοσο σε μετρησεις οσο και σε ομαδοποιησεις.Προσοχη στα μικρα χαρτια,υπαρχει μεγαλος κινδυνος να περασουν στο περιθωριο και στα αζητητα.Το εχω πει οτι πολλοι τρίβουν τα χερια τους διοτι θα την βγαλουν καθαρη με παραβασεις και στοχους απο το 1999---2000.Πολυς κοσμος ισως μεινει με τα χαρτια στο χερι   και τελος  στα λεφτα του λιγα η πολλα.Αν ετσι γινουν τα πραγματα οπως διαβαζουμε ,περιπου 60 εταιριες θα εχουν καποιο ενδιαφερον.Βεβαια μπορει να προκυψουν και γαμοι και αραβωνες,παιζει και αυτο.Ισως να δουμε και πιο μεγαλα σχηματα σε διαφορους κλαδους,οπως π.χ στην τεχνολογια και στα τροφιμα,η ακομη και στις τεχνικες και εταιριες ακινητων.Εγω απλα σας ενημερωνω για αλλαγες που ερχονται και μακαρι να δουμε λιγες και μεγαλες εταιριες στην αγορα,ετσι θα εχει καποιο ενδιαφερον η αγορα μας ,αλλα και η χωρα θα εχει πολλα να κερδισει.Τωρα τιμες ,δεικτες και εταιριες,δε εχει νοημα να πουμε κατι,σας επαναλαμβανω οποια εταιρια στο 1ον τριμηνο δεν δωσει καθαρα κερδη μετα φορων,θα την φαει το μαυρο σκοταδι χρηματιστηριακα.Αυτα για τωρα φιλοι μου ,σας ευχαριστω πολυ για τις επισκεψεις σας,εχουμε φιλους σε ολο τον πλανητη ΓΗ,με ενδιαφερον και προτιμηση στην σελιδα μας .
 καλη ξεκουραση,εμεις συνεχιζουμε την δουλεια μας ως αργα το βραδυ.

 savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: