Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

Φλοι μου καλησπερα σας.
 περασμενα αγρια μεασανυχτα ,αλλα πρεπEι να σας πω την γνωμη μου ετσι αισθανομαι απο καθηκον απεναντι σας και αυτο κανω.Μη νομιζετε  οτι εχω τελειωσει για σημερα οχι ακομη ,θελω δυο ωρες περιπου για να σχολασω και η ωρα ειναι 00,30.Λοιπον λατρεμενοι μου φιλοι και αναγνωστες της σελιδας ,αλλα προ παντος φιλαρακια καλα και αγαπημενα.Μην ψαχνετε αυτες τις μερες για λογικη και για μεγαλες δουλειες.Μαζευτητε,κλειστε τα δευτερια σας και απο χρονου θα εχουμε μπροστα μας χρονο να μελετησουμε και να βγαλω προγραματα και συμπερασματα.Δεν θα γινουμε και καζινοβιοι,ειπαμε εμεις ειμαστε εμποροι ,μπορει να εχουμε και λιγη δοση απαραιτητη για την δουλεια μας και απο το καζινοενζυμο,αλλα την αναγκαια δοση και τιποτα περισσοτερο,Καντε το προγραμματακι σας για τις γιορτες και απο αγορα μην κουραζεσθε αδικως διοτι καθε μερα που θα περναε θα ειναι πιο αδιαφορη και θα πικρενεσθε και δεν πρεπει,Τωρα σημεια και τα λοιπα,υπαρχουν στις σελιδες γραμμενα ,μια δυο μερες πισω θα τα βρητε δεν εχει αλλαξει τιποτα.με τζιρους απο καλαντα μην περιμενετε σπουδια πραγματα.εγω αυτα εχω να σας πω παντου και εξω ετσι ειναι οι αγορες ,μονο τα νομισματα εχουν μια κινηση καλη και τα εμπορευματα,τα αλλα χαρτια πανε για γιορτες και αυτα.Λοιπον σας καληνυχτω θα τα πουμε αυριο,σας ευχομαι ωραιους υπνους χριστουγενιατικους ολες τις μερες των εορτων και οχι μονο αποψε.Ενα δεντρακι,περισευμα αγαπης,καποια ωραια χριστουγενιατικα τραγουδια και φυσικα καλαντα,ειναι απαραιτητα αυτες τις μερς; για μας τους ιδιους προσωπικα,ανεξαρτητα απο ηλικια και επαγγελμα.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ .

SAVIL

Δεν υπάρχουν σχόλια: