Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394] 8-12-10

savil  8-12-10
-------------------
δικαιωμα στο ονειρο εχουν ολοι οι ανθρωποικαι ξερετε γιατι φιλοι μου?διοτι δεν μπορουν να το μετρησουν  και να βαλουν φορο .Εχω λοιπον και εγω το δικαιωμα  να ονειρευομαι οτι ναι μετα το 712,5  ερχεται το 770 ,αλλα και φορο να μου εβαζα στα λογια μου και στα ονειραμου  εγω θα αποζητουσα το 770 και μετα βλεπουμε,ξερω τι θα ζητησω στην προσευχη μου απο τον θεο.
=====================================================================
 Φιλοι μου δεν ξερω αν ειναι εικονικο η πραγματικο,εγω οτι βλεπω μπροστα μου το θεωρω κανονικο και ουτε με ενδιαφερει ποιος το εκανε και γιατι.Για μενα σημερα ο δεικτης εγραψε  τιμη στο κλεισιμο 731 και υψηλο 735,μονο αυτα  βλεπω και αυτα κρεινω.Περιτον να σας θυμησω οτι δεν εχω καμια θεση στο ελληνικο χρηματιστηριο ουτε στα παραγωγα ,ουτε στην σποτ αγορα,απαγορευεται απο τον κανονισμο που εχουμε υπογραψει τεσσερις ανθρωποι που διοικουμε το ιστολογιο ολο.Ετσι λοιπον απελευθερωμενος μπορω να γραψω πραγματικα οτι πιστευω με αυτα που βλεπω τωρα και οχι τι θα μου βγει μετα  κ.τ.λ.εχω πει οτι μετα το 712,5  παμε 770 η εχουμε στοχο το 770 και μετα το 770 το 886 ναι αυτο πιστευω,δεν ξερω που θα φτασουμε ,αλλα το δρομολγιο αυτο ειναι.Ενα μεγαλο τεστ  εχει μπροστα του ο δεικτης και εναι η  ζωνη 735-746 ,αυτο ειναι ενα  δυσκολο κοματι,που πρεπει να υπερβει και να κατοχυρωσει εντος των επομενων ημερων  ο δεικτης.Εχουμε μεινει πολυ πισω και εχουμε χασει πολλα σαν ανθρωποι  και σαν χωρα, οχι ομως σαν πολιτικοι με (οι),αυτοι μια ζωη καλα την ειχαν και μια ζωη καλα θα την εχουν,μεταξοκωλοι οι πιο πολλοι απο δαυτους,μας εκαναν να νρεπομαστε  οσοι ζουμε στο εξωτερικο οταν λεμε πως ειμαστε Ελληνες,γιατι μια ρετσινια το απατεωνα εχει μπει πλεον στην εθνικοτητα μας,ας ειναι το προσπερνω,για να σας πω,χρειαζεται προσοχη,οχι μεγαλα ανοιγματα περνετε τα κερδη σας οποτε προκειπτουν εστω λιγα λιγα και τμηματικα εως οτου τουλαχιστον περασουμε το 829 και μετα δινουμε λιγο λασκα στα ονειρα μας.Μην δισταζετε να κοβετε τις ζημιες σας γρηγορα,θυσιαστε  μια προμηθεια παραπανω ,παρα να χανετε το ψωμι μεσα απο την ψωμιερα.Αυτα φιλοι μου σημερα για πρωτη φορα και εκτακτα σας εγραψα νωρις διοτι αργοτερα ολο το προγραμμα ειναι κλεισμενο  και φορτωμενο σας ευχαριστω ολους που με διαβαζετε σας χαιρετω

savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: