Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]

καλοι μου φιλοι καλημερα σας
 Ξερετε ποσο θα ηθελα και εγω να ειμαστε σαν παλια?θα το ηθελα πολυ,και φυσικα εννοω εδω στην σελιδα μας ,αλλα και στην ζωη μας που ειναι το ζητουμενο.Θα μιλησω για την σελιδα πρωτα.Ναι θα  το ηθελα και εγω και να γινομαστε πιο πολλοι κ,τ,λ,αλλα  εμεις σαν ιδρυτες των σελιδων αυτων ,θα πρεπει να προσφερουμε καθε μερα  συμφωνα με το αντικειμενο μας που ασχολουμεθα.Να προσφερουμε καθε μερα επαναλαμβανω αναλυσεις ,σχεδια ,ειδησεις,στοχους κ,τ,λ αυτα επρεπε να λεμε ,αλλα για να τα λεμε πρεπει και να υπαρχουν,και σας μιλω ειληκρινα δεν υπαρχουν,υπαρχει επαναληψη μα ποσες φορες?Ξερετε μειναμε απο ενδιαφερουσες ειδησεις. Διαβασα καποιον που την μια μερα ελεγε και κοπτοταν για το ντηλ μαρφιν πειραιως, μετα δυο μερες ο ιδιος ελεγε και την αντιθετη αποψη και μετα λιγες μερες μεγαλη ειδηση οτι αναβληθηκε το ντηλ,φυσικα  ηταν γεματος χαρα που το βρηκε.Μα το το βρηκε? ,Μα το βρηκε?Ποιο εκεινο που κατασκευασε μονος του?  Ολο αυτο ηταν μια σχετη μπουρδα σε δουλεια να βρισκομαστε ΚΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ ΑΠΟ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.Τα εχουμε πει  πολλες φορες,τα  ιδια θεματα και τα σημεια.Εγω τα εχω γραψει μονιμα στον τιτλο πανω- πανω αποτον Μαιο μηνα,βλεπετε ειμαστε εκει ακομη.Για τις μετοχες και ποιες εχει επιλεξει το μπλοκ?,μα δεν ειναι πολλες ελαχιστες ειναι,ολες τις αλλλες τις εχω χαρακτηρισει επικινδυνες  η χωρις ενδιαφερον απο την δικη μου σκοπια φυσικα,αλλα δεν ειδα να πεφτω εξω.ειπαμε ,οπαπ,Δεη αν δεν την διαλυσουν,ΜΠΕΛΛΑ,ΜΥΤΙΛ,ΜΟΗ,ΕΛΠΕ,ΤΙΤΑΝ, ΟΜΙΛΟΣ ΒΙΟΧΑΛΚΟ (ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΙΔΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ) και σταματαμε,φυσικα και αυτες με επιστημονικο τροπο διαχειρησις.Μπορει να υπαρχουν και αλλες.αλλα προσωπικα για μενα επιχειρηση χωρις εξωστρεφεια και μονο για τον μεγαλομετοχο δεν με ενδιαφερει,αυτοι ολοι μπηκαν στο χρηματιστηριο την εκαναν κατα το κοινως λεγομενο και τελος , με την μειοψηφια των μετοχων δεν ασχολουνται, καν,την αγνοουν επιδεικτικα μαλιστα,ενταξει ας τις παρπουν και ας τις βρασουν και να πιουνε το ζουμι τους.Αυτο σας λεω με τα νευρα που εχω καμια φορα,ανθρωπος ειμαι και εγω και με αισθηματα και συναισθηματα τα οποια η πραγματικοτητα μου τα κουρελιαζει στην κυριολεξια.Τελος παντων για την αγορα λιγα λογια.Χθες φανηκε εκει στο 735 θα γυριζε ,αλλα τα νεα για τις τραπεζες τα σπρεντ κ,τ,λ  εσπρωξαν την κατασταση στο τελευται σημειον πριν το 700 και οχι μονο.
Αυτα φιλοι μου σας αιρετω ο φιλος σας
savil  καλημερα και καλη δουλεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: