Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

λιγο μετα το κλεισιμο
 ---------------------------

 Χαμογελα ε! αχ παλιοσαβιλακια σας εχω κακομαθη με τις προβλεψεις μου και την σταθεροτητα μου ετσι?δεν σας ανησυχησα ενδιαμεσα να κανετε την δουλεια σας,δεν χρειαζοταν χθες βραδυ που χρειαζοταν και  το πρωι πριν το ανοιγμα ημουν κοντα σας,κακομαθημενα πλασματα,και κοματια της ψυχης μου,πως με κανετε ,απο δω ,πως με κανετε απο κει να σου παλι κολυμενος μαζυσα σας ειμαι.Δεν πειραζει μωρε,το αξιζετε γιατι εισθε ονειρεμενα  ατομα και προσωπικοτητες,ξερω εγω τι ειναι η σιωπησα σαςκαι και τι  το παραπονοσα σας.εγω ειμαι εδω κοντασα σας και σας αγαπω ολους ψυχουλες μου.ανθρωποι  της ζωης μου.λοιπον τωρα καλη ξεκουραση θα τα πουμε το βραδυ ,βλεποντας και αλλου τι γινεται,αν περασουμε το 718 που σας ειπα ισως πουμε καλησπερα 745 δεν ξερειςο ενας αριθμος διαδεχεται τον αλλο.σας χαιρετω ο φιλος σας

 savil

Δεν υπάρχουν σχόλια: