Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

σχολιακαι παρατηρησεις της κυριακης

φιλοι μου σε ολο τον πλανητη  καλημερα σας.
 Μερικες φοες με πιανουνε τα γελοια διαβαζοντας κατι η ακουγοντας κατι.Φυσιολογικο θα μου πειτε και θα εχετε δικιο,αυτο συμβαινει σε καθε αθρωπο.Ναι συμφωνω δεν  σμβαινει ομως σε καθε ανθρωπο να  συναντα την φραση χρηματιστηριο της κινας?οταν το ακουω η το διαβαζω ενα ποταμι απο γελοια ξεχειλιζει μεσα μου και αν τυχει και εχω κοσμο και δεν μπορω ελευθερα να αφησω τα γελοια να βγουν,κρατιεμαι και φουσκωνουν τα μαγουλαμου,σφυριζουν τα αυτια μου μεχρι που δεν κρατιεμαι και εγω και εφηνομαι να γελασω με την ψυχη μου με τουτη την σαχλαμαρα και μπουρδα που διαβαζω και βλεπω καμια φορα.Για να ειμαι σωστος απεναντι σας δεν εχω προσωπικη γνωμη περι εταιριων ,περι λειτουργιας του,αν το εχουν κινεζοι?δεν εχω ασχοληθη και δεν ξερω,απλα χηματιστηριο και κομουνισμος ειναι ασυμβιβαστα πραγματα,ειναι οχι για γελεοια,αλλα για γελοιοποιηση της καταστασης,ειναι τι να πω να μπης σε χριστιανικη εκκλησια και διδασκεσαι τον σατανισμο,ασυμβιβαστα πραγματα.Εκει δεν εχουν ελευθερια καλα καλα ,το χρηματηστηριο τους μαρανε?Δεν ξερω ,αλλα μαιμου πραγμα μου φαινεται ολο τουτο το κατασκευασμα.Ε μιας και αναφεραμε την λεξη χρηματιστηριο να πω και δυο κουβεντες τεχνικα.ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ 07 ΚΑΙ τωρα απο 6000 τοτε ειναι κατω απο 3000 τωρα,χαρας το πραγμα .Με τοση αναπτυξη οπως λενε οτι εχουν μονο 3οοο ειναι ειναι ο δεικτης ,κατι βρωμαει ,η μαιμου αγορα ειναι.Εγω ομως παρα ταυτα εκ πεποιθησεως οπαδος και λατρης των αγορων ,θα τους συνχαρω εστω και για αυτο το βημα ,ειναι θετικο.και μακαρι να δουμε στο μελλον μια χωρα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ-ΕΛΕΥΘΕΡΗ-ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΙΣΑ ΠΑΝΤΟΥ,και τοτε πραγματι θα αποκτησει το κυρος που της αναλογει απο την ιστορια της γιατι ειναι μια πολυ μεγαλη χωρα με πολυ -πολυ μεγαλη ιστορια και πολιτισμο και της αξιζει κατι καλυτερο απο το κομουνιστικο συστημα  που εχει σημερα,αλλα αν αυτο θελει ο λαος της ,εμενα δεν μου πεφτει κανενας λογος να το κατακρεινω,δικο τους θεμα και ας κανουν οτι θελουν,μαφιες εγω δεν θελω στην πατριδα μου ,αθεμητο ανταγωνισμο με καταναγκαστικη εργασια δεν θελω στην πατριδα μου ,αυτα μου αρκουν προς το παρον,αλλα δεν θα παψω να γελω οταν ακουω χρηματιστηριο της κινας.
 savil
 θα επανελθω αργοτερα,η αναλυση της αγορας θα αναρτηθη μετα τις 10 το βραδυ μη ν αλλαζουμε συνηθειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: