Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΔΕΙΚΤΩΝ ΟΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

Φιλοι μου γεια σας ,ακομη δεν εχω συνηθισει το νεο σπιτι μας ,αλλα θα το κανω πιο ομορφο και πιο ωραιο απο το προηγουμενο,σεβομενος φυσικα και την φιλοξενια που μας παρεχει iGoogle και εννοω στο λεκτικο μου κοματι που πολλες φορες  με αφορμη την αγαπη μου για σας,εγραψα και λιγα κειμενα γεματα συναισθηματισμο.Πλεον μπορουμε να κανουμε την δουλεια μας με απλο τροπο στο γραψιμο μου και οχι  με ανωφελεις κρισεις για προσωπα και πραγματα,δεν ειμαστε εφημεριδα με ιδοκτησια,αλλα φιλοξενουμενη αποψη εντελως δωρεαν, σε μια πολυεθνικη επιχειρηση ,αναγκαια ανα το παγκοσμιο. Και τωρα στην δουλεια μας.
Δεν φοβηθηκα ουτε λεπτο απο το σκοπιμο και ευκαιριακο πεταγμα του δεικτη σε 2 ωρες ,απο το 728,4 στο 760 περιπου,γιαυτο και εδωσα την γνωμη μου οτι ηταν ευκαιρια για σορτ απο το 750 και πανω και εχω ακομη την ιδια γνωμη,αλλα το σορτ θελει γρηγορα μυαλα και αποφασεις.Οδεικτης εχει κανει ενα κλασικο μικρο 4αρι απο το 1093 συνθετο οπως ζητουσα τοσο  καιρο και τωρα περνει την κατηφορα του  . Υπαρχει περιπτωση να ξαναπαει στο 765 και λιγο πιο πανω ως β και θα γυριση να κανει ενα βαθυ γ.Για να ειμαστε ομως αληθεις,αν οι δυνατοι θελουν να τον πανε στο 800 δεν θα μας δωσουν και αναφορα,οτι θελουν κανουν ,μονο που αυτο εχει υψηλο τιμημα,διοτι ειναι πολοι εγκλωβισμενοι πανω απο το 764.Ετσι λοιπον για την πληροτητα του λογου και της σκεψης προς τα επανω εχουμε το 802-805 μετα φυσικα διασπαση του 764+8 και απο την κατω πλευρα το μακρυνο 714.6-710.57. Το τμημα διαβατηριων ειναι ακριβως στην ζωνη 738.52-740.26 που σημαινει με διασπαση της ζωνης παμε  στην κατω ζωνη του 714.Βεβαια υπαρχουν οι αριθμοι του φιμπο ,ε αυτους τους βρισκετε ευκολα ,εγω προσωπικα δεν δινω μεγαλη σημασια ,διοτι ολα τα προγραμματα εκει επανω στηριζονται για τις μαζες.Ομονος αριθμος για μενα που μετραει ειναι το 728,5 που σας εχω δωσει και αλλη φορα,αλλα και αυτος δεν εχει πλεον πολλες αντοχες,ομως εχει την σημασια του.
Για το συμβολαιο  η πρωτη ζωνη στο 733,85-732.73 που με διασπαση καλο ταξιδι για το 702,60-703.72.
Αυτα και αποψε φιλοι μου να εισθε ολοι και ολες καλα και καλη επιτυχια σε ο,τι και αν κανετε στη ζωη σας.
Σας χερετω ο φιλος σας

SAVIL

οτι γραφω ειναι προσωπικη γνωμη και δεν προτρεπω κανεναν να προβει σε χρηματιστηριακες πραξεις,εχουν εφαρμογη οτι γραφω μονο αν δεν εχουμε εκτακτα γεγονοτα που επειρεαζουν την αγορα την οικονομια η μια μετοχη.

σημ. η αναλυση για την ΑΛΦΑ αναβαλεται για την Κυριακη ,ομως αν δεν εχει νεο μεσατης ειναι υπερβολικοι οι ογκοι που γινονται και αυτο απο μονο του εχει ενα ερωτηματικο,τα θεμελιωδη της δεν ειναι καλυτερα,απο τις αλλες τραπεζες ,ολες το ιδιο προβλημα εχουν

σημβ,  οι διαλογοι  στα σχολια μας περιμενουν ειναι  οκ το συστημα ,λειτουργει και για αγνωστους και γενικα λειτουργει για ολο τον κοσμο χωρις διατυπωσεις σας περιμενω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: