Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

savil [Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων] μια ματια στο κλεισιμο της αγορας σημερα 31 /5/2012

Κυριες -Κυριοι

Καποιες μερες σαν και σημερα,με κανουν να αναθεωρω πολλα αποσα σκεπτομαι.Μαλιστα θα ελεγα
,οτι ειμαι συντηρητικος  στις εκφρασεις μου και προσεκτικος και παρα- παρα πολυ επιφυλακτικος,διοτι πολλες φορες στην ζωη μου  εχω δει ,ετσι απο το πουθενα και χωρις αιτια και αφορμη, να βγαινουν ξαφνικα απιθανες σκηνες στην αγορα.
Μια τετοια σκηνη ηταν η σημερινη . δεν το πιστευω ,οσες φορες και αν το κοιταζω .Τζιρος σημερα 168 εκ. ευρω.Χθες σας εγραφα και σημερα το πρωι το ιδιο ,δια τον απαξιωτικο τζιρο  της αγορας.Ζηλευα και ζηλευω τον φιλο μου τον Dax (r) 30.
Nα λοιπον που προσεβληθη η //ΣΟΦΟΚΛΙΤΣΑ ΜΑΣ// και σημερα με αποζημιωσε και με το παραπανω.Ετσι ειναι οι αγορες,δεν μπορουν ποτε να προβλευθουν ,ειναι απιστες και κρυβουν μυστικα,οπως κρυβουν επισης  και λογια.

ΛΟΙΠΟΝ μια φανταστικη ημερα σημερα ,με νεα δεδομενα και πολλα μαλιστα. Θα την μελετησω και θα την αναλυσω ,διοτι δεν προλαβαινω τωρα,και το βραδυ αργα θα σας πω τις σκεψεις μου ,οπως παντα.

savil 31-5-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: