Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Χρηματιστηριο Αξιων Αθηνων [να ξερατε ποσο....]

Κυριες-Κυριοι

καλημερα σας
καλη ξεκουραση

[Δεν φταιω εγω που μεγαλωνω,φταιει ο χρονος που μεγαλωνει και με παιρνει μαζυ του]

Ενας καφες ζεστος,ελληνικος
πανω στο γραφειο μου,κοιταζω την οθονη του υπολιστη.Δεν υπαρχουν γραμμες η σχηματα,τιμες και μεσοι οροι.
Ειναι οι δικες σας φωτογραφιες,οπως τις πλαθει η σκεψη μου.Εισθε ολοι εσεις που καθε ημερα με τα μηνυματα σας,με τα τοσα πολλα μηνυματα,με κρατατε ορθιο στο τεραιν.Εναι οι χιλιαδες επισκεψεις σας σε αυτη την μικρη οθονη που με συναντατε καθε ημερα απο τα αγρια μεσανυχτα,ως τα επομενα αγρια μεσανυχτα.Πω! πω! πω! θεε μου ,μεθυστικη ευτυχια η εικονα σας.Ξεχνω την δικη μου εικονα,ξεχνω ποιος ειμαι και τι θελω,σκεπτομαι μονο τι το καλυτερο και πολυτιμοτερο μπορω να σας δωσω καθε ωρα ,καθε στιγμη οσο θα ζω ακομη.Να ξερατε ποσο σας αγαπω!
Θα ειχα λυγισει,οπως τοσοι αλλοι ανθρωποι στον πλανητη,οταν εχουν  διασπασει τα 3/4 απο την υποτιθεμενη κορυφη.Δεν φταιω εγω που μεγαλωνω,φταιει ο χρονος που μεγαλωνει και με παιρνει μαζυ του.

savil 5-5-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: