Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Δημήτριος Χριστοδούλου [Ενας μεγαλος Ελληνας Μαθηματικος-Φυσικος ]



Δημήτριος Χριστοδούλου - Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια



Εφηβος  και εγω τοτε .Μια μερα Φθινοπωρινη ,διαβασα στην 1η σελιδα μιας εφημεριδας Πρωτη Ειδηση ,για ενα εφηβο  Απο την Αθηνα , που τον πηραν οι Αμερικανοι.
Δεν ειχε τελειωσει ακομη το ΛΥΚΕΙΟ,μαλλον ηθελε ενα χρονο ,αν δε με απατα η μνημη μου.
Μετα επρεπε να δωσει  Πανελληνιες εξετασεις δια το Πανεπιστημιο,διαφορετικα δεν υπηρχε δρομος δια αυτον στην Επιστημη.
Εγω  τοτε ,μεσα απο εξετασεις ,προσπαθουσα να βρω μια θεση στο χωρο της μαθησης ,σε  μια Οικονομικη σχολη[ 4η δεσμη Πανελληνιων εξετασεων].
Αυτο τον νεο ,τον ζηλεψα πραγματικα,χωρις να τον ξερω προσωπικα,Τον πηραν οι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ και τον εκαναν αμεσως σχεδον ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ [ηταν δεν ηταν 20  ΕΤΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ].Ειχα διαβασει τοτε ,πως ειχε αποδειξει με μαθηματικο τροπο,//γιατι νοιωθουμε ολοι πως ευρισκομαστε στο κεντρο της γης.Δεν ξερω αν αληθευει αυτο,αλλα αυτο θυμαμαι.
Το θυμαμαι αυτο το περιστατικο ακομη και προσπαθουσα ,οσο μπορουσα τα επομενα χρονια ,να μαθαινω νεα του ,μεσα φυσικα απο τον τυπο.
Ακομη και σημερα ειναι μεσα στο μυαλο μου και παρακολουθω την διαδρομη του.Εχω χαρει πολλες φορες και ας μην το ξερει ο ιδιος ,δια τον Λαμπρο αυτον Ελληνα  Επιστημονα μας τον

ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.

Ο θεος να τον αγαπα και να τον προσεχει.

Κε καθηγητα
να εισθε παντα καλα.

Με σεβασμο και εκτιμηση

savil-alonaki
13-Αυγουστου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: