Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX.TOP 20 [της 8-5-2012

Κυριες-Κυριοι

καλημερα σας

Πλησιαζουμε το σημειον στοχoυ  του δεικτη δηλαδη το 194,..
Δεν το εχω γραψει μια φορα το σημειον αυτο ,αλλα αμετρητες φορες.Εχω πει
,οτι υπαρχουν ενδιαμεσες στασεις ως το σημειον,ετσι ωστε να  παιρνει ανασα η αγορα και μετα να εχει την δυναμη να συνεχισει την πορεια της.Ενα τετοιο σημειον ειναι το( 224..225).
Και αυτο το σημειον ειναι οριοθετημενο εδω και πολλους μηνες και ειδικα την πρωτη φορα που ο δεικτης εκανε το 236.Χθες εκανε χαμηλο 227.Δεν νομιζω αν σημερα κανει το 225 ,θα το κανει επειδη υπαρχει μια αποκλειση δυο τριων ποντων.Μπορει και να το κανει ,μπορει και οχι και να συνεχισει σημερα ανοδικα μετα το 227 που εκανε εχθες και ειχαμε την αντιδραση του.Τα παντα δειχνουν συνεχεια της πτωσης .Ομως η περιοχη 236...194 ειναι μια περιοχη αχαρτογραφητη ιστορικα.Αυτο σημαινει ,οτι μια αντιδραση αναλογου ορμης με αυτην της καθοδου ,μπορει να προκυψει ανα πασα στιγμη.Πιστευω αυτο θα συμβει,οταν η μετοχη της ΕΤΕ πλησιασει το 1 ευρω σαν τιμη στο ταμπλο.Επισης να μην ξεχναμε ,οτι εχω δωσει σαν τιμη στοχο της ΕΤΕ το 0,76 περιπου εδω και παρα πολλους μηνες και μετα την αποτυχημενη της προσπαθεια να διασπασει ανοδικα ,αλλα και να κρατησει την τιμη 3.05.
Τωρα πλεον// το πεπρωμενον φυγειν αδυνατον//,με απλα λογια δεν μπορει να αποφυγει την μοιρα της.
Εγω δεν μπορω να σας πω τι, να κανετε,μπορω να σας πω, τι κανω εγω.
ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟΝ ΣΤΟΧΟΥ ΜΕ ΕΝΝΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΕΡΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ.
Ολα οσα συμβαινουν  στο ταμπλο,δεν ειναι για μενα //κεραυνος εν αιθρια//,γιαυτο τα εγραφα τοσο καιρο.Τα περιμενα, και τα γραφω απο περσυ τον Αυγουστο και τον Ιουλιο μετα τις 180 μοναδες πτωση που εκανε ο δεικτης τον Αυγουστο του 2011,.Τοτε η αγορα επεσε στο πηγαδι που οδηγει στον κατω κοσμο.Ετσι σας το εδινα ,οταν ο δεικτης εχανε τις 500 μοναδες.Δεν ειμαι θεος να γνωριζω χρονους.Μπορω μονο να αναλυω πορεια και αυτο κανω  τρια χρονια απο αυτη την σελιδα.
Αυτα προς το παρον,μπορει, να ηθελα να γραψω και αλλα πραγματα,αλλα με διαβαζουν πολλοι ανθρωποι απο το εξωτερικο και δεν θελω να δυσφημω την χωρα μου.Μια χωρα με θαυμασιες θαλασσες και φιλοξενο κοσμο.Ολοι οι λαοι εχουν και τις δυσκολες στιγμες της ιστοριας των.

καλη δουλεια

savil 9-5-2011 

Δεν υπάρχουν σχόλια: