Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Χρηματιστηρο αξιων Αθηνων [μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

Φιλοι μου γεια σας

Συνεδρια σκοπιμοτήτων,ετσι θα χαρακτηρισω την συνεδρια σημερα.Τον 1ον λογο εχει ο καλοπισμος του 9μηνου και τον  2ον λογο μια χλιαρη αντιδραση  σε εξέλιξη.

======339.46  τριτον εμποδιον

======334,77 δευτερον εμποδιον

======330,08  πρωτον εμποδιο.

ετσι σας τα εδωσα την Κυριακη που μας περασε ως τεχνικη αναλυση σε πιθανη αντιδραση.Ο δεικτης μας επιβεβαιωνει απολυτα ,περιφερεται μεταξυ των  γραμμων μου,το καταλαβαινω τον εμποδιζουν και το μονο που μπορω να πω εγω ειναι// ας προσεχε.//.
Τον τροπο επισης κινησης σας τον εχω δωσει ,ειναι και αυτος γραμμενος στην αναρτηση  της 25ης Σεπτεμβριου.
Επισης σημερα σας ειπα ,οτι υπαρχει μια γραμμη εξω απο αυτες και η οποια ,καθοριζει την συνεχεια του και ηταν στο 328 ,κατι που εγινε φυσικα ,πηγε ως εκει σημερα ο δεικτης και αντεδρασε αμεσως ,λες και τον κτυπησε ηλεκτρικο φορτιο.Η ανεκπληρωτη ζητηση στον ΟΠΑΠ ειναι ενα ερωτημα,ισως και απο λαθος να μπηκε εντολη μεγαλη για να κατοχυρωσει το 7,55  και να χειραγωγηθει ο δεικτης γενικα στο 330,αφου η ΕΤΕ ,εκανε μακροβουτι στα βαθεια.Η  ΔΕΗ επισης ειχε παρει το υψος της ,και αυτη χθες ειχε ανεκπληρωτη ζητηση στο κλεισιμο,γενικα  τα κρατικοχαρτα τα σπρωχνουν κι λιγο διοτι σε λιγο δεν θα μαζευονται με τιποτα.Το σημερινο αγκιστρο  ,ηταν μικρο σε μηκος με ανοιγμα και κλεισιμο στο ιδιο σημειο σχεδον,αυριο θα μαθουμε περισσοτερα ,αφου ληγει ο μηνας και οι ξενοι θα μαζευτουν στο καβουκι τους ,διοτι πολυ   τροχαδην εκαναν πανω -κατω και αντιθετα.Τις προθεσεις  ολων θα τις δουμε απο την νεα εβδομαδα.Θα μελετησω την κινηση σημερα και θα επανελθω ,αν εχω κατι να πω διαφορετικο ,απο αυτα που γραφω  μετις αναρτησεις μου ολη την εβδομαδα.
Γεια σας καλη ξεκουραση και παντα επιτυχιες στην ζωη σας.

savil  29-9-2011


Δεν υπάρχουν σχόλια: