Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Χρηματιστηριο αξιων Αθηνων[μια ματια στο κλεισιμο της αγορας]

φιλοι μου γεια σας

Δεν προλαβαινω να διαβαζω τα μηνυματα σας.Εισθε ολοι υπεροχοι,με αυτα που μου γραφετε.Ναι εισθε τυχεροι που με γνωριζετε πολυ τυχεροι,και εγω το ιδιο που εχω ενα τοσο θερμο κοινο.Ενα κοινο που με ανεβαζει στα ουρανια,ενα κοινο που με κανει και ξενυχτω,μελετωντας τας γραφας και και τις κνησεις των αγορων.Ενα φαντασικο κοινο που ξερει να εκτιμα και να ξεχωριζει την καλη δουλεια.Ναι ειμαστε οι καλυτεροι ,ειμαστε οι πρωτοι γιατι να το κρυψουμε?Ολοι οι δεικτες του πλανητη υπακουουν στις γραμμες του savil  ,ειναι εκει  μια- μια και ξεχωριστη.
Η γερμανια  σημερα  ,αλλα αυριο και η Αμερικη ,θα κτυπουν σκοπια στις γραμμες  μας.
Δεν γραφουμε προχειρα οταν καθομαστε να γραψουμε,ειμαστε σγκεκριμενοι και οι αναλυσεις μας δενουν απο πολλες πλευρες.Οτι γραψαμε για σημερα  ,αυτο εγινε,ακριβως αυτο ,με απολυτη ακριβεια.
Στις αγορες κανεις δεν θελει να χανει απο το εμποριο,μερικες φορες ομως τα  λαθη και παθη οδηγουν σε τεραστιες απωλειες.Σημερα αυτο συμβαινει,αλλα εδω που ειμαστε ,ολοι μα ολοι και καθε ενας χωριστα,δεν βιαζεται να χασει,αλλα τωρα που το σκεπτονται οι περισσοτεροι ειναι αργα-μα πολυ αργα.

Αυτα φιλοι μου ,θα μελετησουμε την κινηση και σημερα και το βραδυ  θα δωσουμε την ερευνα μας.Εμεις οτι γραφουμε ειναι παρατηρησεις και ερευνα και ποτε συσταση δια χρηματιστηριακες πραξεις.
savil  5-9-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: