Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTASE/ATHEX. TOP 20[11-8-2011]

savil 11-8-2011
φιλοι μου καλημερα σας

Οι ασχετοι και οι αγραμματοι χανουν.Οποιος ειδε φως και μπηκε μεσα,την πατησε,οπως θα την πατησει καθε ανθρωπος που εμενα προσωπικα θα με εμπιστευθει για χειρουρχο καρδιολογο,και με αφησει να  του κανω ενχειρηση //ανοιχτης καρδιας//,την εβαψε απο χερι,η κατα το κοινως λεγομενο την εκανε //απο κουπες// και ειναι βεβαιο θα πει //αντίο ζωη//.Αυτα σαν εισαγωγη ,,ως κριτηριο ,δια ολους αυτους που θελουν να κανουν τους εμπορους τιτλων και αξιων,και να ηδονιζονται με την αγραμματοσυνη τους ,γιατι δεν τους ακουει η δεν τους βλεπει ο ειδικος.
[στα δικα μας τωρα.]
Φιλοι μου εχουμε την μεγαλυτερη αποσταση που εκανε ο δεικτης σε τοσες λιγες ημερες.Ο δεικτης ξεκινησε απο το 579 στις 25 Ιουλιου αν θυμαμαι καλα και εφθασε στο 412 χωρις ανασα θα ελεγα.Μεγαλη -πολυ μεχαλη διαδρομη ισως να ειναι ρεκορ,δεν ειμαι προχειρος αυτη την στιγμη να το διαπιστωσω.Φυσικα υπηρξαν λογοι και μαλιστα πολυ σοβαροι ,για να μην τους επαναλαμβανω,Η ερωτηση ειναι τι κανουμε τωρα?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
--------------
τεχνικα καθε μετοχη και καθε δειτης πρεπει να δειξει  ,οτι αντεχει στην επανοδο του στο προηγουμενο σημεο απο οπου εξεκινησε η τελος παντων σε καποιο σημειον της πορειας του ως το προσφατο χαμηλο του.Αυτο εκανε ο δεικτηςχθες,προσπαθησε να το καταφερει αλλα δεν τα καταφερε,ομως μπορει να ξαναπροσπαθησει.Θα σας δωσω κατι τωρα απο τις μελετες μου.Μια ενδειξη ,οτι ο δεικτης αντεχει στην ανακτηση χαμενου εδαφους ,ειναι  να κερδισει το 1ον  25% της τελευταιας του διαδρομης,.Ειναι   απο το κεφαλαιο (ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ) ΓΙΑ ΤΟ  (+- 75%) που σας εχω γραψει και αλλες φορες.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ,αφου ο δεικτης εκανε μια διαδρομη 163 μοναδες το 25% αυτων των μοναδων ειναι 40,75 μοναδες επομενως σαν σημειον ζηταμε 40,75+412=(453-454) μοναδες.Ειδατε ποσο απλο ειναι και δεν επιδεχεται καμια παρερμηνεια απο κανεναν και ποτε.Οτι περισσοτερον τοσο το καλυτερο ,αλλα να διακρατει το 1ον 25%.ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο  δεικτης εχει την ευχερεια και την δυνατοτητα να κατασκηνωσει μεταξυ του 454 και του 412 ,οσο χρονο θελει με σκοπο και στοχο να ακυρωσει ενα 25% της τελευταια του διαδρομης της πτωτικης.Αλλα ,αν δεν τα καταφερει  μπορει να τον δουμε σε νεα κοιλαδα  που θα αρχιζει με τον αριθμο 3 αν και εστω και κατα τυχη διασπασει το προσφατο χαμηλο του 412 .Τωρα αν με Ρωτατε τι θα κανει ? ΣΑς ΑΠΑΝΤΩ ΟΠΩς ΚΑΙ ΤΙς ΑΛΛΕς ΦΟΡΕς,αυτο θα μας το πει το παζαρι και κανεις αλλος,κανενας μαντυς καλχας,κανενας θεοπνευστος κ,τ,λ,αυτα ειναι δουλεια του ταμπλο ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΟς ΑΛΛΟΥ.ακομη και αν εχω γνωμη ,την κρατω για τον εαυτο μου διοτι και εγω εμπορος ειμαι και γνωριζω ,αριστα το εμποριο διοτι το υπηρετησα και το υπηρετω μια ζωη,χωρις καμια διακοπη,απο τοτε που εμαθα τι θα πει εμποριο πουλωντας δυο κοφινες αγγουρια  με ανταλλαγη σε αυγα ,διοτι λεφτα  διαθεσιμα στην εποχη μου  δεν υπηρχαν για αγγουρια,.

Λοιπον καλημερα σας να προσεχετε,πραβο στους σορταρισμενους γεμισαν λεφτα ,γεμισαν οι λογαριασμοι τους  πολλες χιλιαδες ευρω,το αξιζουν.Οι ικανοι ανταμοιβονται.

καλη επιτυχια στους στοχους σας

savil  11-8-2011
τα κειμενα μου ειναι ερευνα,εκπαιδευτικου χαρακτηρακαι δεν ειναι ,ουτε υπηρξαν προταση δια χρηματιστηριακες πραξεις δια κανεναν.Οχωρος της σελιδας ειναι προσωπικος χωρος και δεν ειναι υποχρεωτικο να την διαβαζετε,η να περνετε λαθος μηνυματα,απο το σκοπο που γραφονται αυτα τα κειμενα και επαναλαμβανω ειναι εκπαιδευτκου χαρακτηρα και αφορουν εμενα τον ιδιο και μονο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: