Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

καλημερα

καλημερα φιλοι μου σε ολο τον πλανητη

Ειμαστε στον πιο γλυκο μηνα του ετους,ειμαστε στον Αυγουστο.Ενας μηνας γλυκος,με τα τοσα πολλα φρουτα που ωριμάζουν αυτο τον μηνα.
Ομως αυτη την φυσικη γλυκιά γευση ,οι αγορες σε πολλους  την κανουν πικρη και αυτο  ειναι μια αδικια απο την φυση.Εμεις ομως δεν δικαιολογουμεθα,αν μας συμβαινει αυτο και πιστευω συμβαινει σε μεγαλο κοματι  των εμπορων συναδελφων και ειδικοτερα σε ολους αυτους που απλα ειδαν πορτα ανοιχτη και μπηκαν μεσα ,αναζητωντας  μια καλυτερη τυχη στα  ονειρα τους μεσα απο το χρηματιστηριο Αθηνων.ΛΑΘΟΣ ,μεγα,οπως εγω ,αν ενχειρησω ανθρωπο εστω για το πιο απλο πραγμα,ειναι βεβαιο οτι θα τον //στειλω αδιαβαστο//,ετσι και αυτος που μπηκε γιατι βρηκε πορτα ανοιχτη,ειναι βεβαιο οτι θα χασει το κεφαλαιο του 100%.
Θελω να επαναλαβω ,αυτα που εγραψα χθες,μακρυα απο την αγορα ,οσοι δεν κατεχετε το θεμα,//κινδυνος θανατος// πως αλλιως να σας το πω.Φερτε στο μυαλο σας το σημα της ΔΕΗ  που εχει στους υποσταθμους για το ρευμα με το λογοτυπο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.
Επι τη ευκαιρια ,μιας και ανεφερα τη λεξη ΔΕΗ ,αυτη λοιπον και αν δεν σκοτωσε ακαριαια παρα πολλους μεσα απο την τιμη που κλεινει  καθε ημερα μετοχης της .Νομιζω  τωρα σειρα εχει και ο ΟΠΑΠ ,μεινετε μακρυα.Οι τελευταιοι ξενοι που απομειναν στο ΧΑΑ τα μαζευουν και φευγουν ,ανεξαρτητα απο τιμες και τα σχετικα.Κοβουν δρομο αμεσα απο κοντα μας.Θα μεινουμε εδω  μονοι και θα βρασουμε το ζουμι μας  ,δηλαδη απραξια-αχρησια-και απο τιμες χωμα,αλλα τα παντα θα ειναι στα αζητητα.Οι τιμες δεν θα παιζουν κανενα ρολο στην αγορα.Ειναι γεματος ο πλανητης απο πολλα δις. μετοχες σε τεμαχια,και εχει μεγαλη επιλογη να κανει καποιος που θελει να μπει στο χωρο των αγορων,τι νομιζετε εσεις? θα ελθει να παρει αυτο που δηθεν αγορασατε εσεις φθηνα?Με αυτο το πλευρο να κοιμασθε,εισθε πολυ μακρυα νυχτωμενοι ,αν πιστευετε οτι κρατατε θυσαυρο στα χερια σας ,εχοντας ΕΤΕ , ΟΠΑΠ , ΔΕΗ  κ.τ.λ.Ολα αυτα εχουν αξια κατα ππεριοδους και φυσικα για τα αφεντικα αυτων εταιριων αν συνεχισουν να υπαρχουν,για εμας τα εμπορακια ,ειναι  ενα τιποτα.Και αν εχεις δωσει μια περιουσια ,παρτο χαμπαρι την εχασες,αν ομως αγορασες κατι σαν λαχειο με ποσον απειροελαχιστον αντε να το δεχτω.Ετσι λοιπον ειναι τα πραγματα φιλοι μου κατα την δικη μου γνωμη,κα η αγορα ειπαμε κατω απο το 505 ειναι σε ενα μεγαλο πηγαδι χωρις πατο ,οδευει προς αχρησια και αχρηστια δηλαδη κλινικα ΝΕΚΡΗ.
Οταν θα τελειωσει αυτη η πτωση ,οι μετοχες θα πωλουνται με το κιλο και εμεις οι εμποροι εφοσον εχουμε το κεφαλαιο μας θα ειμαστε πολλοι δυνατοι,διοτι μπροστα μας θα εχουμε χιλιαδες επιλογες για αγορες.Και τοτε θα προτιμησουμε μεγαλες παγκοσμιες εταιριες ,δηλαδη κολοσους εταιριες,παρα καποια χαρτακια του ΧΑΑ που ολα θα μοιαζουν με την /ΑΛΛΑΠΙΣ//.
Ναι καπως ετσι θα διαμορφωθει η κατασταση,για δειτε σημερα την ΠΕΙΡΑΙΩΣ, την Μαρφιν κ,τ,λ.Οι μεγαλο ι διοκτητες  ο ενας μετα τον αλλον, θα βγαλουν την εταιιριες απο το χρηματιστηριο,ειναι το τελος του εργου που παιχθηκε απο το //ισχυρη ΕΛΛΑΔΑ// του 1996-2000 με την δημιουργια της νεας ταξης πραγματων.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΩ ΤΗΝ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΘΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΤΟΧΩΝΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΥ ΜΕΤΑΤΟΠΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕς ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΟΝ
1. ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ  DAX
2.ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ   DJI       &    S&P 500
εδω και πολυ καιρο εχω προετοιμασει το εδαφος για την κινηση μου αυτη.Θα ειμαι στην διαθεση σας και ελπιζω να σας ειμαι χρησιμος .
Αυτα σημερα για καλημερα φιλοι μου ειναι μελανγχολικα το ξερω,αλλα αυτα πιστευω.
Οσα γραφω ειναι  προσωπικες σκεψεις ,δεν ειναι συσταση για χρηματιστηριακες πραξεις και ισως κανω λαθος.Εσεις θα πρεπει να εχετε τον δικο σας τροπο και ιδια αντιληψη ,για την διαμορφωμενη κατασταση και με γνωμονα αυτα πρεπει να αποφασιζετε.και οχι με αυτα που γραφω εγω,
Εγω απλα μια γνωμη εκφραζω


καλημερα σας
savil  6-8-2011








Δεν υπάρχουν σχόλια: