Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Χ.Α.ΑΘΗΝΩΝ FTSE TOP 20 30-6-2011

Φιλοι μου γεια σας

Σημερα με δικη μου ,εντολη ,ειπα στους συνεργατες μου, να απεχουν απο συνεχεις ενημερωσεις.Δεν ηθελα να σας προκαλεσουμε σύγχυση.Τις αναλυσεις μας τις ειχαμε δωσει με τον πιο καθαρο και απλο τροπο ,οπως και τις συστασεις μας.Παγιδεύτηκε  πολυς κοσμος σημερα.Ολοι πιστεψαν στην σκεψη // αχ μου εφυγε η αγορα και δεν προλαβα.....// και σαν παλαβοι πολλοι ετρεξαν να προλαβουν την αγορα  και να τι επαθαν.Η σκοπιμοτητα σημερα περίσσευε,ειχε μπολικη, να φανε και οι κοτες ,και τι κοτες κατι κοτοπουλα ζαλισμενα και αμαθα απο τετοιες δουλειες και τα τεχνασματα των δυνατων.
 Αυτο ομως τελος ,τωρα τι κανουμε?Κανουμε υπομονη ,ανασυντασουμε τις δυναμεις μας και προχωραμε.Λογικα το προγραμμα σας πρεπει να το εχετε απο πριν,αλλα νομιζω ελαχιστοι δουλευουν σαν κουρδισμενα  στρατιωτακια.Αυτο που ξεκινησε καθοδικα απο το 590 ,λογικα εχει και συνεχεια δεν νομιζω πως ειναι για μια ωρα που το ξεκινησαν σημερα.Δεν ειμαι μαγος ,ουτε υπερφυσικες δυναμεις εχω.Δουλευω μονο με το μυαλο μου και τις γραμμες μου ,που ολες ειναι μεσα απο μετρησεις και μαθηματικα μοντελα,γιαυτο και εχουν επιτυχια.Οσοι μας διαβαζετε ξερετε οτι το  560 ειναι η γραμμη μας,κατω απο εκει δεν υπαρχει τιποτα ,παρα μονο το χαος.Ολα παιζουν και οι δυπλοι η οι τριπλοι πυθμενες ,αλλα και το 490,αφου μαλιστα σημερα με τον πιο κατανοητο τροπο η αγορα γυρισε πανω στο 590,που ειναι ενας ορος της ακολουθιας που εχουμε στον τιτλο.Επομενως για εμενα   εχουμε

 ========590 επανω ορος της ακολουθιας

 ========  490κατω ορος της ακλουθιας.

Αυτοι οι οροι ειναι συνεχεια γραμμενοι στον τιτλο του μπλοκ.Τωρα αν λαβουμε υποψιν μας οτι η τελευταια ανοδικη κινηση ξεκινησε περιπου απο το 540 και τελειωσε στο 590  εγραψε μια διαφορα 50 μοναδες.Λογικα λοιπον θα ελεγα βγαινει το συμπερασμα οτι το 540 ειναι το κεντρο ενος μικρου οικονομικου κυκλου ,με   την καθετη διαμετρο του, που τελειωνει στο 590 ,περνα απο το κεντρο του κυκλου που ειναι το 540 και καταληγει στο 490 που ειναι το κατω σημειον της  καθετου διαμετρου.
 ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ.
 Θ α περιμενω ομως αυτο να το επιβεβαιωσει και η αγορα ,ομως εγω ,εχω αυτο σαν πλανο μπροστα μου,ασχετα με το τι θα κανει η αγορα.Ομως αυτο το σχεδιο για να επαληθευτει χρεαζεται μερικες παραμετρους ,τουλαχιστον  δυο.

 1η παραμετρος =πρεπει να δουμε αν θα υπαρξει και δευτερη αποτυχημενη υπερβαση του 590.Αν υπαρξει επιβεβαιωνεται  η πτωτικη πορεια

 2η παραμετρος =καθοδικη διασπαση του  560  σταθερα ,με ογκο και συνεχης αυξηση της αποστασης του δεικτη απο το σημειον αυτο  δηλαδη το 560.

 Θα  δωσω ομως μια μικρη ευκαιρια  στον δεικτη σαν σημειον ανοχης για μικρο χρονικο διαστημα το σημειον 553 ,για λιγο χρονο για λιγες ισως ωρες,αλλα τιποτα αλλο περαν αυτου, και θα πρεπει να επιστρεψει αμεσως  πανω απο το 560.
 Πολλα μυνηματα σας με ρωτατε  γιατι εγινε αυτο  και πως εγινε αυτο κ.τ.λ ,ολα αυτα τα γνωστα ερωτηματα που απλα δηλωνουν αγνοια του επαγγελματος.Δεν εχουν νοημα οι αιτιες και ολα αυτα η οι απαντησεις μου.Νοημα εχει να ξερετε, να κανετε καλα την δουλεια σας και να μην σας πιανουν κορο ι δα οι αλλοι αετονυχηδες,γιαυτο σας επαναλαμβανω να αυξησετε την επιμορφωση σας.Κανετε σοβαρα  μαθηματα και απο εμπειρους ανθρωπους,καντε μαθηματα κοντα μας ,σιγα τα χρηματα που χρειαζονται .Μην βαδιζετε ξυπόλυτοι  στα αγκαθια θα ματωσετε πολυ.

 γεια σας.

savil 30-6-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: