Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

[ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ] μια ματια στο ανοιγμα της αγορας 28-6.2011

Η ματια η δικη μου δεν ξερω αν αρκει ,να φερει καλα αποτελεσματα σε ολους εσας που μας διαβαζετε.Ελπιζω να βοηθα τουλαχιστον.Ομως δια να συμβει αυτο πρει να μας εμπιστευεσθε,διαφορετικα θα μενετε με αυτο το πικρο //αχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!//.Δεν εχουμε τετοια απαιτηση,εσεις κανετε την δουλεια σας οπως θελετε,εμεις δεν προτρεπουμε κανεναν να μας ακολουθει,διοτι αυτα που γραφουμε δεν ειναι προταση για χρηματιστηριακες πραξεις.Εμεις ερευνα κανουμε και διατριβη και αυτο ειναι ολο,και κανουμε και εμποριο οπως και εσεις.
Η ματια μου σημερα  βλεπει  μια αναγκη που πρεπει να επικρατησει και αυτη η αναγκη δεν ειναι αλλη, απο την ηρεμια και την ομαλοτητα στο ταμπλο.Τα αποτομα πανω κατω δεν ειναι καλα,αλλα αν υπαρχει προγραμματισμος και ταχυτητα στις κινησεις ,εχει καλα αποτελεσματα.Το εχουμε γραψει στην σελιδα,πολλες φορες και πολλες ημερες οτι κλειδι τον αποφασεων μας το 560.πανω απο αυτο βλεπουμε συνεχεια της διορθωσης και πολυ πιθανον   της ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ,ακομη ομως ειμαστε στην διορθωση και σαν τετοια την βλεπουμε.ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΣΤΟΧΟΥΣ στους υπολογισμους μας ,που ειναι οι δυο πρωτες προσφατες κορυφες  585 και 610.Καποιος θα ελεγε μια  το 610 δεν εχω αντιρηση ,σωστο ειναι και αυτο.Δεν εχει πολυ σημασια .Εγω μετρω την προοδο με πολλους τροπους ,αλλα κοματι κοματι.Ετσι επαναλαμβανω με βαση την ανοδικη προοπτικη το 560 μου αρκει για σημερα και σαν επομενο στοχο  το 570 σαν νεο σημειο κατοχυρωσης.Αυτα δια την ωρα ,σας ευχαριστω ,καλα αποτελεσματα σε ο,τι κανετε.

Φαιδων

Δεν υπάρχουν σχόλια: