Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Ο μεγαλύτερος κατάλογος των τραπεζών


Ο μεγαλύτερος κατάλογος των τραπεζών:


 Κυριες-Κυριοι

 Σημερα ειμαι στην ευχαριστη θεση να σας δημοσιευσω τον καταλογο των Ισπανικων ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
 Οταν ιδρυσα αυτη την σελιδα,σκοπος μου ηταν και ειναι να ειμαι χρησιμος,και να μπορεσω να επιμορφωσω κοσμο πανω στις αγορες και το εμποριο τιτλων και αξων.Δεν με ενδιαφερει ο μεγαλος αριθμος επισκεπτων,βλεπετε ουτε διαφημισεις βαζω ουτε τιποτα,με ενδιαφερει να ειμαι χρησιμος (αν ειμαι) στους ανθρωπους σε αυτο το ωραιοτερο και δυσκολοτερο επαγγελμα στο κοσμο που ειναι το εμποριο //τιτλων και αξιων//.Εχω ξεκινησει απο το μηδεν στις σχεσεις μου μαζυ σας,και εχω κτισει μια σχεσει με παρα πολλους απο εσας πολυ δυνατη και μεγαλη ,αλλα κυριως χρησιμη για την ζωη σας.Εγω εδω διδασκω εμποριο,διδασκω γνωση,και αυτο με ενδιαφερει και οχι η μαζικοτητα στην σελιδα χωρις καποιο δικαιολογητικο.Θελω να με επισκεπτεσθε διοτι σας ειμαι χρησιμος,διοτι καθε μερα κατι νεο μαθαινετε  για την δουλεια που κανετε,διοτι καθε μερα αποκτατε νεες εμπειριες και νεους οριζοντες δρασης.Δεν με ενδιαφερουν διαλογοι τετρημενοι και εκ του πονηρου,με ενδιαφερουν διαλογοι προβληματισμου και θεσεων με αποδειξεις.Σημερα λοιπον βλεπετε ενα καταλογο των μεγαλυτερων τραπεζων της Ισπανιας,στις επομενες ημερες θα εχουμε και επιστημονικες αναλυσεις αυτων των τραπεζων,ετσι ωστε ο αναγνωστης της σελιδας πραγματικα να επιμορφωνετε πανω στην δουλεια του,και να μην ειναι κλεισμενος αναμεσα σε δυο τρεις επιλογες στις Ελληνικες τραπεζες,αλλα να εχει 100 επιλογες  για παραδειγμα σε ολη ην Ευρωπη.Δεν ειναι δυνατον να πηγαινει ο ελληνας για διαφορους λογους ως επισκεπτης στα ευρωπα ι κα κρατη και να μην πηγαινει ως επαγγελματιας εμπορος //ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΤΛΩΝ//.

 αυτα  για ξεκινημα σημερα
 καλημερα σας

 savil

σημ. αυτη η αναρτηση γραφτηκε  και αναρτηθηκε  το 2010 δια 1η φορα.Τωρα ειναι απλη μεταφορα και συμπληρωση του αρχειου και με παλαιες αναρτησεις  κατεπιλογη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: