Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX TOP 20 [789-690-(593)-493-394]//ΙΝΤΡΑΛΟΤ//

Φιλοι μου γεια σας

 Τι ειναι τουτο που βλεπουμε στο ταμπλο?ΙΝΤΡΑΛΟΤ στο 2,34 ευρω κλεισιμο χθες.Τσιμπιεμαι να δω αν  κοιμαμαι η αν ειαι ζωντανος?Διαπιστωσα οτι ζω,ειμαι ζωντανος ,επομενως αυτο που βλεπω σε αυτη την εταιρια  ειναι αληθεια ,αλλα με βαζει σε πονηρες σκεψεις.Ποιες ειναι ?θα σας τις πω πιο κατω,αφου προηγουμενως σας θυμιζω οτι  η   ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ  του κου κοκκαλη  ΙΝΤΡΑΚΟΝ μολις 50 εκ αποτιμαται στο ταμπλο με ιδια κεφαλαια 440 εκ.  απο αυτα που γραφουν τα χαρτια,μετα ειναι να μην κανω πονηρες σκεψεις?Μηπως με το ιδιο σκεπτικο δουμε και την ιντραλοτ να ακολουθη το παραδειγμα της ιντρακομ?Κοιταξα να δω  την μετοχικη συθεση  και  τα ιδια προσωπα περιπου ειναι με αρχηγο τον  δυνατο ανδρα του ποδοσφαιρου .Τι να σας πω βρε φιλαρακια,αμα οι μεγαλομετοχοι ειναι τοσο επιφυλαχτικοι και δεν αγοραζουν εστω 100 τεμ,  βρε φιλοι μου σαν σημα,= Τ Ι Π Ο Τ Α ,επομενως εγω βλακας ειμαι να αγορασω?Γιατι να αγορασω?να πω οτι οι δυο ισχυροι ανδρες ειναι φορτωμενοι πολλα χαρτια να πω πραγματι, γιατι να αγορασουν?  8% ο κ,Αντωνοπουλος  και 20% ο κος Κοκκαλης,εκτος και δεν ειναι ετσι τα πραγματα?αλλα στο χρηματιστηριο αυτα φαιονται και δεν ειναι λαθος.Αυτα σας εγραφα και τις αλλες φορες,αλλα χωρις ονομα τωρα σας τα γραφω με ονοματα,και νομιζω με λογικη στα ισια δεν μπορει καποιος να με αμφισβητησει,γιατι οι μεγαλομετοχοι δεν βγαινουν να στηριξουν τις εταιριες τους,αν αδικουνται απο εξεφτελιστικες τιμες στο ταμπλο,διαφορετικα οι τιμες ειναι δικαιες και ολα καλα και με  σκεψη  οτι ,υπαρχει και πιο κατω.Για την ΙΝΤΡΑΛΟΤ των 50 χωρων νομιζω ,πρεπει να απορουμε?.εγω θα πω  οτι η μετοχη γραφει νεα χαμηλα ολων των εποχων  ,συμφωνα με την ταση της τιμης  η μετοχη οδευει προς το 1,88  και μετα ερχονται τιμες που μπροστα γραφει 0,.... δηλαδη στο δρομο που χαραξε και η αλλη εταιρια του κου Κοκκαλη  δηλαδη  το 0,36 και καπου εκει κοντα παραμονευει και εξοδος απο το χρηματιστηριο.Σας το εχω πει και αλλη φορα πολλοι μεγαλομετοχοι τρυβουν τα χερια τους διοτι θα ξαναπαρουν τις εταιριες τους  αντι πινακιου φακης ,φυσικα τις προθεσεις του κου Κοκκαλη δεν τις γνωριζω,αλλα νομιζω το νεο ειναι ποιο ωραιο.Δεν ξερω τι θα κανει η ανωτερω εταιρια,αλλα επειδη διευθυνονται απο τον ιδιο ανδρα γιατι να μην εχουν και κοινη πορεια?Εχω το δικαιωμα αυτης της σκεψης.

savil 

Δεν υπάρχουν σχόλια: