Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΛΥΣΗ FTSE / ATHEX.TOP 20 [ 4-10-2012]


Kυριες-Κυριοι

Η αγορα μας ειναι ανοδικη.Εχει ολα εκεινα τα χαρακτηριστικα που μπορουμε να πουμε ,εχουμε αντιστροφη της πορειας της και οχι μια διορθωση στην πτωτικη της συνεχεια.
Το 694 φανταζει μακρυνο.Το ξερω και το βλεπω και εγω,ομως ειναι στοχος. Οταν ειμασταν εκει ,εβλεπα το 394  προς τα κατω και δεν ηξερα την αιτια που θα κατεβαιναμε τοσο πολυ. Αργοτερα η ερευνα  μου ,μου εδωσε και το 294 το σημερινο .αλλα και τα σημεια 194 και 152.Ομως παλι δεν υπηρχε ομοφωνια λογικης και ταμπλο.Αργοτερα,μολις περσυ μαθαμε την πραγματικη αιτια .Ως τον Οκτωβριο του 2009 ,ολα εδειχναν αλλιως,ενω η συνεχεια ,δεν συμφωνουσε με την λογικη μας. Οσο λοιπον η αγορα δεν συμφωνουσε με την δικη μας λογικη,τοσο περισσοτερα λαθη καναμε και τοσο περισσοτερα κεφαλαια χαθηκαν.Το μαθημα ,ομως το πηραμε. Δεν συμφωνει παντα η αγορα στο συνολο της με την λογικη.Σημερα η αγορα δειχνει ανοδο και παλι ανοδο και παλι ανοδο. Τρομαζει πραγματικα,αλλα μηπως κανουμε λαθος ,οπως και οταν η αγορα κατρακυλουσε?Τοτε εδειχνε -καθοδο -καθοδο και παλι καθοδο.

Βαζω λοιπον μια κοκκινη γραμμη στο

(+)
====================274
κοκκινη λωριδα τιμων
====================272
(-)
και δεν αφηνω εγω προσωπικα τα κεφαλαια μου στο ταμπλο,αν ο δεικτης διασπασει ,δια οποιοδηποτε λογο αυτη την ζωνη τιμων [274.....272].
Αν φθασει στο 272,εγω θα ειμαι εκτος.

savil

4-10-2012


Δεν υπάρχουν σχόλια: