Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ ATHEX.TOP 20 [19-9-2012]

Κυριες-Κυριοι

Δεν μου αρεσε καθολου η σημερινη ημερα .Οι λογοι ειναι πολλοι και διαφοροι.1οςκαι σπουδαιοτερος που δεν διεσπασε το 288 σταθερα και δυνατα η δεν εκλεισε πανω του.Αντιθετα εχασε και το 279.Δεν θελω συνεφα στην πορτα μου ,δηλαδη στο[ 260...264]. Δεν θελω να πλησιαζουμε αυτη την περιοχη,διοτι τα ατυχηματα καμια φορα γινονται ευκολα και εκει που δεν το περιμενεις.
Πολλα τα εκατομμυρια , που θα χρειασθουν , δια να σηκωθει ο ογκος των μετοχων που αφηνεται στην περιοχη[ 270..290].
Ειχαμε βεβαια  τον ΟΠΑΠ σημερα ,οπως και προχθες με καταδυσεις.Ετσι  για να  υπαρχει δικαιολογια και μονο απο αυτο τον λογο.Στην μετοχη υπαρχει σχεδιασμος απο καποια ομαδα δυνατη.Σαν εταιρια ,δεν εχει κανενα προβλημα,ακομη και με την νεα φορολογια απο το 2013.Ομως αυτο δεν σημαινει αγορες τωρα.Δεν ειμαι εγω που θα πω δημοσια τι πρεπει να κανετε,αλλα χρειαζεται υπομονη και σχεδιασμος και μεγαλη εμπειρια ,δια να χειρισθει καποιος το θεμα αυτο,δηλαδη την μετοχη του ΟΠΑΠ.
Η ληξη των ΣΜΕ ,παντα προκαλει εκνευριστικη αδρανεια τις περισσοτερες φορες.Ομως η περιοχη φορτωνει πολυ χαρτι.Ολοι περιμενουν τις πολιτικες ειδησεις και στην ουσια ,αυτες εμπορευονται[ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ] και οχι αυτο καθεαυτο εμποριο , την αξια των εταιριων.Τις υποψιες μου και τις σταθερες γραμμες τις εχετε απο τις αναλυσεις μου Σαββατο και Κυριακη που μας περασαν. Ισχυουν οπως ειναι ,δια ολη την εβδομαδα. Δεν θα ηθελα δια αυριο τιμες κατω απο το 279 . Το 282+ μου δινει ελπιδα στα σχεδια μου .
Αυτα και αποψε ,αυριο μια αλλη ημερα ξημερωνει.Που ξερετε μπορει να ειναι μια χαρουμενη ημερα.
Δικαιουμεθα λιγη χαρα ,διοτι οση ειχαμε ,την ξοδεψαμε στα δυο -18%,που ζησαμε προσφατα.

savil 19-9-2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια: