Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Χρηματιστηιον Αξιων Αθηνων [μια ματια στο ανοιγμα της αγορας]


Κυριες-Κυριοι

Απο τα πρωτα λεπτα  Ο ΔΕΙΚΤΗς TOP 20 ,μας εδωσε ,ενα σημειον πιθανης πορειας του δεικτη ως το280,04.
Αυτο προυποθετει διαπαση  ανοδικα και σταθερα της γραμμης τεστ 275,07.
Απο την κατω πλευρα καμια ενδειξη.Αυτα μεσα απο μια παρακολουθηση με χρονο το 5'λεπτο.
Στην ωριαια παρακολουθηση ,μαλλον θα εχουμε ενα στενεμα των γραμμων boliger και ο,τι ηθελε προκυψει.
Οι ενδειξεις των γραμμων τεστ  των εταιριων, που σας εδωσα το πρωι σε αναλογια με το 263,ειναι σταθερες οι ενδειξεις αυτεςκαι δεν φαινεται δια την ωρα , οτι μπορει να διασπασθουν.
Ολοι θελουν καλυτερα επιπεδα τιμων.Αν δεν μπορουν να τα καταφερουν,τοτε φροντιζουν οι δυνατοι ,να μην χαθουν τα πλησιεστερα,οπως ειναι τα τωρινα επιπεδα τιμων.
Δεν εχω και δεν βλεπω τιποτα το αρνητικο ,με τα δεδομενα ως αυτη την ωρα.Εχω πει ο διακοπτης της σκεψης μας,πρεπει να αλλαζει ευκολα ,απο το [ανοδος] σε [καθοδος] και αντιστροφα,πολυ ευκολα.
Ενα γυρισμα του διακοπτη της σκεψης μας,προυποθετει και ερεθισματα .Τα ερεθισματα αυτα ,αυτη την στιγμη δεν υπαρχουν δια να σκεφθω πτωτικα.Αν αλλαξουν τα ερεθισματα ,πολυ ευκολα θα αλλαξω και εγω.
Οι εμποροι του σημερα ,και εννοω εμεις οι μικροι και ασημαντοι ,δεν ειναι ιδιοι με το 1999 ,σε επιπεδο γνωσεων .Αν μη τι αλλο ,δεν ειναι ευκολοπιστοι,κατι ειναι και αυτο.
Ομως εχουν και περισσοτερη παιδεια .Λιγο να αφησουν τον //πολυξερισμο// και την υπερεγωιστικη διαθεση και θα τα πανε καλυτερα.Κανεις δεν ξερει τα παντα.Καθε μερα και κατι νεο μαθαινουμε ολοι μας,ειτε σε συναλλακτικα ηθη και εθιμα ,ειτε σε επιστημονικη γνωση.
Να μελετατε και να συμμετεχετε σε σωστα προγραμματα επιμορφωσης,νεου τυπου ,που ειναι ζωντανα και επικαιρα ,αλλα κυριως δεν εχουν ξυλινο λογο και τετριμενο,που πολλες φορες ειναι ακαταλαβιστικος και πρακτικα μη εφαρμοσιμος.

savil  28-9-2012

σημ.
ενας απλος αγνωστης μου ,που δεν ξερω ουτε το ονομα του ,με εκανε να αλλαξω πολλα πανω στην δουλεια μου και στο γραψιμο μου.
Με ρωτησε το εξης απλο. [Βρε ανθρωπε μου τι μου μας τα γραφεις ολα αυτα δια κυματα και αριθμους,ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙςΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ]?.
Ειχε δικιο απολυτο ,ηταν ενας απλος εμπορος μετοχων.Δεν τελειωσε κανενα ΛΟΝΤΟΝ σκουλ,ΖΗΤΟΥΣΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΠΛΟ ,ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ,ΔΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ.
Απο τοτε και εγω δινω ετσι απλα ,εναν αριθμο .......

Δεν υπάρχουν σχόλια: