Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Χρηματιστηριον αξιων Αθηνων [ΤΡΑΠΕΖΕΣ] 29-9-2012


Κυριες -Κυριοι

Εχω αλλαξει αποψη δια τις τραπεζες.Δεν ειμαι πλεον αρνητικος ,αλλα ουτε θετικος .Ειμαι ουδετερος και σε αναμονη πληροφορησης δια τα εξης θεματα.

1ον οικονομικα αποτελεσματα εξαμηνου [λενε τελος Οκτωβριου]
2ον οικονομικα αποτελεσματα εννεαμηνου
3ον Κεφαλαιοποιηση των απωλειων απο το PSI+ εις το  100%  ζημιας
4ον τα  ΜΟΔ  του Τ.Χ.Σ και σε τι % [ποσοστον]
5ον διακανονισμος επισφαλων στεγαστικων δανειων
6ον επεκταση[συγκεντρωτισμος] σε συστημικες τραπεζες.
7ον φορολογικο νομοσχεδιο
8ον διακανονισμος προνομιουχων μετοχων ,που ληγουν το 2013

Διαβαζω ,διαφορα που πολλες φορες ειναι πολυ θετικα,ειμαι ομως επιφυλακτικος να τα υιοθετησω 100%,διοτι υπαρχουν πολλες εκρεμοτητες.Παρακολουθω και βλεπω δεν υπαρχει καμια κουβεντα δια αυξησεις μετοχικου κεφαλαιου,ολοι μιλουν δια ανακεφαλαιοποιηση,χωρις να μας λενε τον τροπο.
Αυτα και πολλα αλλα,με εκαναν να αλλαξω θεση απεναντι στις τραπεζες και απο αρνητικος 100% ,ειμαι ουδετερος πλεον και περιμενω να δω στοιχεια,ετσι ωστε να διαμορφωσω γνωμη θεσης οριστικη. Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ ΑΥΞΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΝΥΝ ΜΕΤΟΧΩΝ.
Εναι παραταση ελπιδας.

savil  29-9-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: