Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Απαντηση σε οσους με ρωτουν δια την [ ΔΕΗ] 24-9-2012


Εχω παρει παρα πολλα μηνυματα  σας δια την  ΔΕΗ .
Με ρωτατε ,τι αλλο? δια την πορεια της φυσικα απο εδω και στο εξης.

Σας απαντω λοιπον,ουτε ο //Τζον Ταραμας //,γνωριζει καθε φορα που πηγαινει ΚΑΖΙΝΟ ,αν θα κερδισει.
Πρεπει να ξερετε  φιλοι μου τα ορια γενικα τα βαζει η το κρατος με τον αγορανομικο κωδικα η

                                                              Ο ΦΟΒΟΣ
  χρωσταει 10 δις ευρω και εχει δικατης 5 δις 
[και οχι σε ρευστο] ιδια κεφαλαια  και αν τα εχει και αυτα,εδωσε κερδη στο εξαμηνο 17 εκοτομμυρια,ανανεωσε μικρο ποσον δανειου με επιτοκιο 8,5% ,σας ερωτω πηγαινει καλα?
Ειναι δυνατη εταιρια? ΠΩς ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ 10 ΔΙς ΕΥΡΩ,αν εχει αυτη την κερδοφορια που εχει σημερα και μας εδειξε στο εξαμηνο?
Με την δικη μου λογικη ,δεν θα βγουν αυτα τα χρεη.Ομως πρεπει να πληρωθουν.Ποιος θα τα πληρωσει ? μηπως εσεις και εγω?Δεν ξερω τι θα πρωτοπληρωσουμε σαν Ελληνες και φυσικα αν μπορουμε,εστω και αν υπαρχει η διαθεση ,να δωσουμε ενα χερακι βοηθειας στον Κον ΣΚΟΤΟΠΟΥΛΟ της δεη ,[λαθος τον κ, Φωτοπουλο ] ηθελα να πω.
Μια τιμη κοντα στα 2,5 ευρω διωχνει τον φοβο προσωρινα.Ολα τα αλλα εμενα μου προκαλουν φοβο και εχω βαλει φυσικα τα ορια μου.Ειπαμε καλη η λοταρια,αλλα δεν κερδιζεις παντα.

savil 24-9-2012

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑ ΑΣΗΜΙΚΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ,ΔΙΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ  ,μη σας πω καλυτερα τι την περιμενει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: