Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE /ATHEX .TOP 20 [ 20 Aυγουστου 2012]


Κυριες    Κυριοι

Ειχαμε μια καθαρα πτωτικη ημερα σημερα και μαλιστα απο το 1ον λεπτο που ανοιξε η αγορα.
Η διαδρομη γνωστη και την εχω αναλυσει χιλιες φορες .Τα σημεια ειναι γνωστα  και με τις ιδιες ιδιοτητες,μπορειτε να τα  αναζητησετε σαν απλους αριθμους και θα βρειτε τι εχω γραψει ,δια το
[224..225]

222

220

216 κ.τ.λ
Αυτο που μας ενδιαφερει τωρα αμεσα ειναι το κοματι [230....235].Αυτη η περιοχη εχει  ενδιαφερον.
Δεν αποκλειω σημερα να την αποχαιρετισαμε κανονικα και δια μεγαλο χρονικο διαστημα.Αυτη η αποψη μου ειναι υπαρκτη,σημερα μεν με  μικρο ποσοστον ,αλλα με διασπαση του 220 σταθερα τοτε μιλαμε δια πυθανοτητα 50% ,ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕΙ ,ΔΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΑΣΤΗΜΑ.
Σημερα ειχαμε και ογκο και μαλιστα και στο ΣΜΕ ,το οποιο τελευταια ,ειχε αδρανισει. Σαν κινηση ενδιαμεση σας ειπα ξεκινησε απο το 222.77  στις 14-8-2012 και ωρα 16,00.
Δεν θελει πολυ σοφια,να βγαλουμε συμπερασμα τι θα συμβει ,αν χαθει το 222 γενικα.Στοχευουμε την αφετηρια και βλεπουμε.
Η περιοχη παγιδα , ειναι εκει και μας ειπε  σημερα,παρτε το δεικτη σας και πηγαινετε στο καλο.Εχω αφιερωσει πολυ χρονο απο την ζωη μου ,παρακολουθωντας και αναλυοντας τετοια φαινομενα ,στην περιοχη παγιδα.Ειναι  μια κατασταση ,που δεν την συνανταμε καθε μερα,το αντιθετο θα ελεγα,την συνανταμε σπανιως .
Αυτος ηταν ο λογος που σας προειδοποιουσα,και ελεγα,δεν ειναι αναγκη να ειμαστε παντα μεσα στην αγορα.
Παρακολουθησα σημερα και μερικα περιεργα γεγονοτα στο ταμπλο ,σε μερικες σοβαρες εταιριες,συμφωνα με τα δικα μου κρητηρια.Ειδα κινησεις παραξενες και δεν σας κρυβω με προβληματισαν.
Η υπομονη δεν εβλαψε ποτε, ουτε ειναι απαραιτητο μα ειμαστε παντα μεσα στην αγορα.

savil  20-8-2012