Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ[ Η ΕΛΛΑΔΑ]

Κυριες-Κυριοι

καλημερα σας
καλη δουλεια

Ευρω η Δραχμη?
Ερωτημα των ημερωνκαι μαλιστα απο υποψηφιους Πρωθυπουργους
.Ο λαος μας με πολυ σοφια λεει
 [τα ρασσα δεν κανουν τον παππα] και ετσι ακριβως ειναι.Το νομισμα που χρησιμοποιει μια χωρα δεν χαρακτηριζει και αυτοματα δυνατη και ανεπτυγμενη χωρα.
Πανω σε αυτο το θεμα ,εχω γραψει τις σκεψεις μου  τον περασμενο Νοεμβριο (4/11/2011). 
Αξιζει τον κοπο να τις θυμηθουμε αυτες τις σκεψεις. 
Οι αποφασεις ομως αυτες περι του νομισματος,θελουν την καταλληλη ωρα να λαμβανονται.Δεν ειναι κατι σαν τον διακοπτη που αναβουμε η κλεινουμε το φως του δωματιου μας.
ΠΡΕΠΕΙ να μελετησουν οι δικοι μας την συμπεριφορα των Ελβετων και των Αμερικανων και να παρουν μαθηματα απο την πανεξυπνη τακτικη που εχουν αυτοι οι δυο λαοι,να χειριζονται με απολυτη μαεστρια το //οπλο// που λεγεται  ΝΟΜΙΣΜΑ.

savil  3-5-2012

TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ[ Η ΕΛΛΑΔΑ]: φιλοι μου γεια σας Θα σας γραψω τις σκεψεις μου ,σχετικα με την  επικαιροτητα των ημερων.Δεν ξερω γιατι ,αλλα εχω μια ασχημη διαισθηση γι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: