Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ 27-5-2012 [savil]

Κυριες - Κυριοι

Καλημερα σας

Περσισσοτερο απο ενα χρονο ,το blog  ξεκινησε
μια επαφη με τις ξενες αγορες.Με την βοηθεια ενος καλου μου φιλου ,που ειχε ζησει στην Γερμανια, λειτουργησα ενα blog στην Γερμανικη γλωσα.Ηταν μια πολυ ωραια και ευχαριστη εμπειρια.Δια λογους ανεξαρτητους ,απο την θεληση μου σταματησε εκεινη η προσπαθεια,αλλα ατομικα εγω συνεχισα να ενδιαφερομαι ,ολο και περισσοτερο και να ασχολουμαι  με τις ξενες αγορες και εταιριες. Ειδικα ο DAX (r) ,ειναι ο καλος μου φιλος.Ποτε δεν μου εκρυψε το δρομολογιο του.Φυσικα η προσπαθεια μου  ηταν να γνωρισω και να αναλυσω ολες τις εταιριες του Γερμανικου Χρηματιστηριου . Ετσι δημιουργηθηκε ενα τεραστιο αρχειο πληροφοριων για καθε εταιρια του Γερμανικου Χρηματιστηριου.Παραλληλα η ιδια δουλεια εγινε και ειναι σε αρχειο και με τον DJI και μερικως με τον S&P 500.Τωρα συνεχιζω με την Μ. Βρετανια και τον FTASE 100 ,οπως και με ολο τον Εuronext ,χωρα -χωρα.
Οι επισκεπτες μας πλεον ,ειναι περισσοτεροι  απο το εξωτερικο,αλλα και τα θεματα που αφορουν το εξωτερικο σχεδον μοιραζονται την επισκεψημοτητα ,με θεματα που αφορουν (την ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ)και το ΧΑΑ.
Εγω θα συνεχισω να γραφω και να ενδιαφερομαι εξισου για την αγορα μας,υπο ενα ορο φυσικα.
Δεν θελω να δω τον εξευτελισμο της αγορας και την προσβολη της νοημοσυνης μας ,απο τους αρμοδιους.Εμπαιγμος και προσβολη ειναι η εκδοση  18 δις νεων μετοχων απο την[ΜΑΡΦΒ].
Αν προσθεσουμε και τις υπαρχουσες ο συνολικος αριθμος μετοχων φτανει τα 19,588 δις τεμαχια.
Αυτο λεγεται υπευθυνη δουλεια? Αυτο λεγεται σεβασμος των μικρομετοχων? Νομιζω πρεπει να εχει κανει ρεκορ για το βιβλιον Γκινες η διοικηση της εταιριας.
Αν δουμε τετοια πραγμτα και στις Ελληνικες τραπεζες,τοτε φιλοι μου εχει ελθει το τελος της αγαπημενης    [ΣΟΦΟΚΛΙΤΣΑΣ ].

savil 27-5-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: