Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Χρηματιστηριον Αξιων Αθηνων[μια ματια στο ανοιγμα της αγορας σημερα 16-5-2012]

Παιζει μαζυ μου ο δεικτης.

//ΘΑ ΣΕ ΚΕΡΔΕΨΩ ΨΕΥΤΗ ΔΕΙΚΤΗ//,συμφωνα με ενα ωραιο Ριζιτικο τραγουδι και κατα το οπως λεει
[ εγω ψευτη κοσμε σε κερδεψα ]......
Ετσι και εγω το εχω βαλει σκοπο να κερδιζω τον δεικτη και να του γραφω πρωτος εγω τα σημεια που θελει να παει.Ετσι και σημερα πρωι πηγε στο 1ον σημειον  το 217οπως σας το εδωσα χθες βραδυ και οπισθοδρομησε λιγο.Για μας αυτη η κινηση εχει σημασια αν περασει το 220 ως ανωτατο προσωρινο σημειο και κινηθει στο 227,9 και το κερδισει.Ειναι το χθεσινο υψηλο του.Ζηταμε λοιπον να κερδεψει(κερδισει) το χθεσινο υψηλο του .Τοτε δημιουργουνται προυποθεσεις αντιστροφης.
Γνωριζουμε τα δυο βασικα σημεια,αν δεν εχουμε  και αλλο κατι πολυ κακο αισθησιακα για την χωρα.

=============260 ενδιαμεσος στοχος

=============194,.. ενδιαμεσος στοχος

 Μη βιαζεσθε και μην εκτιθεσθε με τακτικη λαχειου.Η αγορα δεν ειναι λαχειοφορος αγορα,ειναι εμποριο  Κ Α Θ Α Ρ Ο ,και τιποτα λιγοτερο η περισσοτερο.
Τραυματισμενη αγορα εχουμε,πρεπει να επουλωσει τις πληγες της και να ξαναζωντανεψει.

καλημερα σας

savil  16-5-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: