Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Χρηματιστηριον Αξιων Αθηνων[μια ματια στο κλεισιμο της αγορας ]15-5-2012

Κυριες-Κυριοι

Ο δεικτης αφου δεν καταφερε για πολλες ωρες να διασπασει  ανοδικα
την δεκαδα του εικοσι [220...230],μοιραια ,ηλθε η πτωτικη διασπαση και του 217 για τυπικους λογους οπως εγραψα χθες στην σελιδα.Ειχα δωσει απο την κατω πλευρα το 206και πραγματικα οταν εφθασε στο 206,..αντεδρασε οπως περιμενα.Ειναι μυστηριο που ο δεικτης βρισκει τους αριθμους μου και αντιδρα[λες και θα τον δειρω] ,λες και εχουμε οι δυο μας καποιο ματς με αριθμους.Γελω καθε φορα,που βλεπω τον δεικτη  να πηγαινει και να βρισκει τους αριθμους μου.Τελος παντων παιζω και εγω ενα ωραιο παιχνιδι μαζυ του.
Η αγορα φιλοι μου ,ακολουθησε το δρομο του πεπρωμενου ,οπως τον εχω αναφερει πολλες φορες.
Πρεπει να μελετησω την σημερινη ημερα,διοτι εχει πολλα ενδιαφεροντα στοιχεια,που θα μου δωσουν τις παραμετρους της κινησης,ετσι ωστε να βγαλω και για αυριο ενα νεο ΔΕΛΤΙΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ του δεικτη.Ελπιζω το βραδυ αργα να ειμαι ετοιμος να σας δωσω την μελετη μου .

καλη ξεκουραση

savil 15-5-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: