Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Χρηματιστηριον Αξιων Αθηνων[λιγο πριν το ανοιγμα της αγορας]15-5-2012

Κυριες-Κυριοι
καλημερα σας

Οκτωβριος 2009 υψηλο του δεικτη 1578
Μα ι ος       2012χαμηλο του δεικτη  217
-------------------------------------------
διαφορα=  -1361     (η)     -86,24%
=============================

Θεε μου μια τεραστια αποσταση.Ποιος περιμενε
τετοια κατασταση ?
Προσωπικα ως το 394 τα νουμερα  μου εβγαιναν μεσα απο μερησεις και με αναζητηση σημειον Ισορροπιας ενος Χρηματιστηριακου κυκλου.Ομως και εγω αν και τα εβλεπα,ΔΕΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΑ.
Δεν τα πιστευα,διοτι προσπαθουσα με το μυαλο μου να τα συσχετισω με γεγονοτα.Αυτα τα γεγονοτα δεν μου εβγαιναν.Μου ελλειπαν τα γεγονοτα ζωης,που θα προκαλουσαν αντιστοιχα ζημιογονα λογιστικα γεγονοτα.Ομως ακολουθουσα πιστα την αριθμοσειρα μου και τους αντιστοιχους σχεδιαζομενους χρηματιστηριακους κυκλους. Ας ειναι.
Μετα λοιπον αυτη την τοσο μεγαλη διαδρομη,εμεινε μια μικρη αποσταση απο το απολυτο μηδεν 217 ποντων.
Δεν αξιζει λοιπον τον κοπο κανενα ρισκο πλεον στα χρηματα μας.Ο,τι ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑς,αυτο πλεον εχει γινει.
Την πολυτελεια των ανετων χειρισμων την εχουν ,μονο οσοι εγιναν πλουσιοι απο αυτη την διαδρομη.Οσοι νομιζουν ,οτι θα ρεφαρουν σε αυτα τα επιπεδα κανουν λαθος .
Πρεπει πλεον να σκεπτομαστε το αυριο,αν υπαρχει αυριο,στην σοφοκλιτσα μας.
Καταλαβαινω ,κανεις μας δεν θελει να πιστεψει το (χειροτερο),δια την Σοφοκλιτσα μας,ειναι ομως πιθανον .Εδω που φτασαμε ,ολα ειναι πλεον πιθανα.
Επομενως  φιλοι μου,σχεδιαστε την υπολοιπη  χρηματιστηριακη ζωης σας και χωρις την Σοφοκλεους.
Ισως να μην υπαρχουν αλλοι βλακες που θελουν να χανουν τα κεφαλαια τους απο κακη συνηθεια,αλλα δεν βγαινουν και οι αριθμοι ,το υπολοιπο σχοινι ως τον πατο του πηγαδιου ειναι μολις 217 μοναδες.Το σχοινι τρεμει ,ισως κοπει και αποτομα.

savil  15-5-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: