Κυριακή 20 Μαΐου 2012

[επαναληψη με εικονα 100% επιτυχια]ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX. TOP 20 [22-4-2012]

TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ FTSE/ATHEX. TOP 20 [22-4-2012]: Κυριες-Κυριοι Δεν ξερω αυριο τι αγορα θα εχουμε.Αν εχουμε μια σοβαρη αγορα,που αποβλεπει στην τηρηση των νομων και των κανονισμων,τοτε ολ...

=========================================================
Τα διαβαζω ,τα ξαναδιαβαζω,σαν απιστευτα πραγματα μου φαινονται ολα αυτα,μηπως δεν τα εγραψα εγω? διερωτομαι εγω τα εγραψα?

savil  20-5-2012

να γιατι ειμαι χαρουμενος,αλλα και πολυ προβληματισμενος πολλες φορες ,με τις μετρησεις μου και τις μελετες μου.
Η τετρακτυς ειναι η βαση της ερευνας μου.
Ο πυθαγορας ο μεγαλος Δασκαλος μας  .Θα σας πω κατι που ισως δεν γνωριζετε η δεν θυμασθε.
Ο Πυθαγορας οταν εκανε μαθημα στους μαθητες του,δεν τον εβλεπαν,μονο ακουγαν την φωνη  του.Επρεπε να περασουν τουλαχιστον 4 χρονια για να δουν το δασκαλο τους οι μαθητες του και φυσικα μετα απο τον απαραιτητο ορκο. 
===================================================

Δεν υπάρχουν σχόλια: