Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Εχω μεγαλη υπομονη οταν θελω να αγορασω.......

Κυριες-Κυριοι

καλημερα σας

Ειπα να αλλαξω σημερα την διαθεση μου .Αρκετα μαυρισε η ψυχη μου αυτες τις ημερες και ισως σας μετεδωσα και σε εσας αυτη την ψυχολογικη κατασταση.Σας ζητω συγνωμη.
Χθες βραδυ επικοινωνουσα με ενα συναδελφο μας εμπορο ,παλαιας κοπης απο το 1997.Πραγματικα
θαυμασα την ηρεμια του και την σοφια του.
Θαυμασα τον τροπο που εχει στο μυαλο του ,να συμβιβαζεται με τα λαθη του.Μου εδωσε να καταλαβω,οτι γιαυτον τα λαθη του ηταν ενα σχολειο μεγαλο.Τα λαθη  μας για τον φιλο μας ειναι οι φιλοι μας,αρκει να ειναι  3 λαθη στις 10 κινησεις δηλαδη το 30%.Αληθεια πολυ σοφια εχει η σκεψη του.Με συγκινησε πολυ ,διοτι δεν ειναι ενας νεος ,βιαστικος και  επιδειξιομανης,ειναι ενας ευγενεστατος ΚΥΡΙΟΣ ,συνταξιουχος του Δημοσιου,αλλα εμπορος στην ψυχουλα του και συναδελφος μας.Με πολυ καλο χειρισμο των παραγωγων και γενικα θα ελεγα ενας αγνος και καλος εμπορος. Ο συντηρητισμος του ειναι το μεγαλο του οπλο.Μου επαναλαμβανε συχεχως ,εχω μεγαλη υπομονη οταν θελω να αγορασω.Κληρονομικο χαρισμα ειναι αυτο και τεραστιο φυσικο προσον .
Αυτοι οι ανθρωποι ειναι μεσα στην καρδια μου.Αυτους τους αγνους εμπορους[χωρις διδακτωρικα] υπερασπιζομαι και για αυτους φωναζω πολλες φορες ,οτι τους απαγοητευουν  οι ανθρωποι που εκπροσωπουν τον θεσμο σημερα.Ειναι πολλοι  οι ανθρωποι αυτοι φιλοι μου.Αν καποτε αυτο το ανθρωπινο ποταμι ,βρεθει στις Γενικες συνελευσεις των εταιριων ,πολλοι απο τους σημερινους εκπροσωπους των εταιριων θα χασουν τον υπνο τους.Θα γινει και αυτο καποια στιγμη.
Ειδικα το τελευταια διμηνο,ειχα νεες γνωριμιες,με καταπληκτους ανθρωπους,καθε οικονομικης επιφανειας.Αυτο που διαπιστωσα ,ειναι , οτι πιστευουν ,πως εξαπατηθηκαν,και δεν θα διαφωνησω μαζυ τους.Ωραιοι ανθρωποι και με θεσεις και τιτλους ,επεσαν θυμα μερικων αρπαχτηκων.Ρευστοποιησαν οι ανθρωποι και αλλαξαν μερικοι  και σελιδα.Λυπαμαι αν τετοιοι ανθρωποι φευγουν απο την δουλεια μας και μαλιστα πικραμενοι.Νομιζω πολλοι και με αλλες συνθηκες θα ειναι  και παλι κοντα μας ,αλλα με περισσοτερη οργανωση και υποψιασμενοι .
Δεν ξεχνω ομως την χθεσινοβραδυνη ομιλια με τον φιλο μου.Δεν ξεχνω την σοφια του ,εχουμε το δικαιωμα στις 10 κινησεις οι 3 να ειναι λαθος και[ εχω μεγαλη υπομονη ,οταν θελω να αγορασω].
Μπραβο καλε μου φιλε που χθες βραδυ μιλουσαμε μεσα απο τους υπολογιστες μας ,ανταλλασοντας διαλογους μεχρι και μετα τα μεσανυχτα.

καλη  σας ημερα φιλοι μου

ας αλλαξουμε διαθεση και υφος .Πρωτος  εγω θα το κανω .Ειμαστε μια εβδομαδα σχεδον πριν τις εκλογες.Σημαντικη ημερα για την Δημοκρατια η ημερα των εκλογων .Ολοι εχουν να προσφερουν με οποιο λογο και αν παρουσιαζουν.Η Ελλαδα μας , ανηκει σε ολους και ολοι εχουν δικαωμα στην προστασια της και στην [προταση],ολοι βοηθουν οσο αρνητικοι και ακραιοι αν ειναι.Ετσι ειναι και η φυση ,ΥΠΑΡΧΕΙ, ακομη και με ακραια στοιχεια,αλλα ειναι ομορφη.

savil
28-04-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: