Κυριακή 22 Απριλίου 2012

[ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ target 100%]Χρημτσιτηριον αξιων Αθηνων[μια ματια στο κλεισιμο ...

Πεζοδρομιο και επιστημη
----------------------------- 

δεν εχω μαντικες ικανοτητες,αυτες τις αφηνω για αλλους ,να διαγωνιζονται ποιος το ειπε πρωτος και ποτε.Εγω δουλευω με το μυαλο ενος απλου εμπορου.Οσα γραφω και αναλυω ειναι προσωπικη δουλειακαι σκεψη.Καθε μερα που ανοιγω τον υπολογιστη μου,
να κανω εμποριον(πραξεις στην αγορα),για μενα ειναι σαν να ανοιγω το παλιο μου καταστημα στο χαλανδρι,ξεκλειδωνοτας την πορτα του και πηγαινοντας στον παγκο εργασιας μου.Ετσι λοιπον για μενα μαγαζι ειναι και το ορατο (σενα δρομο),αλλα μαγαζι μου ειναι και ο κωδικος μου στο Χρηματιστηριο.Και στο ενα και στο αλλο ,κανω την ιδια δουλεια ,δηλαδη  αγοραζω και πουλαω με διαφορους τροπους κανω απλα εμποριον.
Με το σκεπτικο λοιπον ενος ορατου η ορατου εμποριου,σαν  ενας απλος εμπορος σας γραφω ,τις κακοτοπιες και τις πονηριες τις δουλειας μας και τιποτα περισσοτερο.Φυσικα στην ζωη μου ,ελαβα και την αναλογη πανεπιστημιακη παιδεια,ετσι ωστε να δενει η επιστημη με το πεζοδρομιο.Τον περασμενο Σεπτεμβριο σας εγραψα   τις σκεψεις μου για τις τραπεζες και τα psi του ακαταλληλου υπουργου,οπως επισης και  για τον δημιο της Τρο ι κας  .Σημερα αυτα ολα ειναι η πραγματικοτητα.Διαβαστε πιο κατω λοιπον τι σας εγραφα σαν σκεψη στις 5-9-11

savil 22-4-2011

TEXNIKH ΑΝΑΛΥΣΗ -FTSE/ATHEX TOP 20: Χρημτσιτηριον αξιων Αθηνων[μια ματια στο κλεισιμο ...: Υπαρχει πολυ  απερισκεψια  στο κοσμο,θα ελεγα πλατεια σαν θαλασσαΚΑΙ ΒΑΡΕΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΒΑΡΟς ΤΗς ΘΑΛΑΣΣΑς..Σημερα οι Ελληνικες τραπεζες(εκτος κ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: